צפייה ראשונה מתוך 100 לפחות. אגדה מודרנית שהיא כמו ערבוב של הסרטים כולם, עם סצנות, דמויות, בדיחות וציטוטים שלוקחים לכל החיים.
עוד סרט של מיאזאקי, אפל יותר, מפחיד יותר ומכושף יותר, עם כמה סצנות שהולכות איתכם אחר כך שנים.
כמה שנים אחרי "רוקי" הבמאי ג'ון ג. אבילדסן יצר את גרסת הנוער של הקלאסיקה שלו, עוד סיפור אנדרדוג מרגש שבו מכות הן רק סימבול והדגש הוא לא על הניצחון אלא על הדברים שגורמים לך להתמודד. ממבט של מבוגרים, רואים את הטיפול המורכב בבריונות, ההתייחסות הנבונה להבדלי מעמדות והדיוקן המדויק של הגירה וגעגוע. אבל מבחינת הצופים הצעירים מה שבעיקר עובד הוא הקסם שבמפגש בין דניאל סאן למיסטר מיאגי; מעטים סרטי הילדים שמציגים מערכת יחסים מורכבת בלי התייפייפות או קיטש. וחוץ מזה, ווקס און־ווקס אוף. /// הגר רבט
למרות ההסתייגויות המתבקשות ממרחק הזמן, בסוף, עדיין — כיף טהור.
השתוללות אדירה ומצחיקה, שבה כל המבוגרים די מטומטמים.
ובכלל כל הטרילוגיה של אינדיאנה ג'ונס. הרפתקאות מופלאות, שמראות מה סטיבן ספילברג יכול לעשות (וכמה סצנות קשות לבעלי קיבה רגישה).
וגם "הדיקטטור הגדול", "הנער", "הקרקס", "אורות הבמה", "אורות הכרך". כמעט בכל רשימה של מומלצים הופיע לפחות סרט אחד של צ'ארלי צ'פלין, וברור שמדובר בתחנות חובה — שלמעשה אף פעם לא מאוחר להשלים.
שני הסרטים (למעשה, השני טוב מהראשון, וגם צוחק על דונלד טראמפ) הם ערבוב של חמוד ומגעיל ומצחיק ומפחיד.
מוות ומוזיקה וחיבור בין אנשים, שלושה מהיסודות הכי בסיסיים בחיים.
כל הסדרה, מן הסתם, כי כשמתחילים אי אפשר להפסיק, וכי מדובר בפנטזיית ילדות נצחית.