FOODTECH 2018

המהלך החדשני הבא בתעשיית המזון

שופטים

מיכל דריימן  |  שותפה וסמנכ"לית כספים, JVP

מיכל היא שותפה וסמנכ"לית הכספים בקרן JVP. היא מביאה עמה למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחומי הניהול הפיננסי, הפיתוח העסקי, התפעול וקשרי המשקיעים - הן בסקטור הפרטי והן בסקטור הציבורי. מיכל היא משקיעה ותיקה בתעשיות הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי, ובשנים האחרונות מעורבת באופן פעיל בהקמה והובלה של יצירת אקו סיסטם של מזון-חקלאות ובריאות בגליל על מנת להפוך את ישראל למובילה בתחום הפודטק.

טרם הצטרפותה ל-JVP, כיהנה מיכל כסגנית נשיא לפיתוח עסקי בקרן European High Tech Capital - קרן השקעות בבעלותו הפרטית של ד"ר שמעון אקהויז - המתמקדת בתעשיית הבריאות. במסגרת תפקידה הובילה מיכל מהלכי השקעה מלאים, מקצה לקצה, וכן שימשה בדירקטוריונים של מספר חברות פורטפוליו של הקרן. במהלך תקופה זו הייתה מיכל חברה בצוות המייסדים של החממה הטכנולוגית אלון מדטק ביוקנעם, שהוקמה במסגרת תוכנית החממות של המדען הראשי לישראל.

את הקריירה שלה החלה מיכל בלומניס (Lumenis) - חברה גלובלית מובילה לפתרונות רפואיים זעיר-פולשניים בתחומי הכירורגיה, האופתלמולוגיה והאסתטיקה. במהלך 11 שנותיה בחברה שמשה מיכל במגוון תפקידים, האחרון שבהם כסמנכ"ל הכספים של החברה בארהב והיתה אחראית דיווח לרשויות ני"ע והמס האמריקאיות, רכישות ומיזוגים ועד לפיתוח מדיניות הכרה בהכנסה ולכתיבת תשקיפים לקראת הנפקות.

למיכל תואר ראשון בכלכלה ובחשבונאות מאוניברסיטת חיפה וכן תואר שני (בהצטיינות) במנהל עסקים - המסלול לניהול ביו-רפואי, המכללה למנהל בראשון לציון.

2018 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט

2018 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט

עיצוב ובניית האתר: גלית פראנק-אליס

עיצוב ובניית האתר: גלית פראנק-אליס