FOODTECH 2018

המהלך החדשני הבא בתעשיית המזון

אירוע ההכרזה

תעשיית הפודטק והאגריטק העולמית מציעה רעיונות טכנולוגים מהפכניים שנולדו מחוץ לתעשייה המסורתית, במטרה לענות על דרישה גוברת והולכת למזון נקי, בריא ובר קיימא לאוכלוסייה הגלובלית הצומחת. התעשייה המקומית מציעה שלל פתרונות; החל מתחליפי בשר וחלב, איכות המזון ומטבח חכם וכלה בטכנולוגיה שמטרתה לייעל את שרשרת האספקה ופתרונות אריזה.

כלכליסט בשיתוף תנובה, צוות השופטים המכובד ומשרד רואי החשבון KPMG סומך-חייקין המלווה את התחרות בחרו מתוך עשרות פניות את עשרת הסטארט־אפים המובילים שיציגו באירוע הגמר.

הזוכה בתחרות הוא זה שיציג את המהלך החדשני המשתלב בצורה הטובה ביותר עם תנובה, כאשר קבוצת תנובה תטמיע את הטכנולוגיה בחברה.

8.8.18  |  12:00-9:00  |  LABS EVENTS SPACE, ת"א

העולות לגמר:

לו"ז האירוע:

* שמות החברות לפי סדר אלפביתי

09:00    התכנסות

09:30    דברי פתיחה:
יואל אסתרון, מו"ל כלכליסט
אייל מליס, מנכ"ל תנובה

9:45      הצגת המיזמים שעלו לגמר

11:45    הרצאת אורח - 
How does tracking your metabolism help in making better food choices
דניאל טל ודרור סידר
מייסדי חברת MetaFlow

12:00    הכרזה על המהלך הזוכה

הזוכות:

עמית קרפ, עדי יופה, זאב פייקובסקי, אילן כהן, דרור תמיר, אייל מליס, טלי נחושתן, פרופ' איילת פישמן, פרופ' אבי שפיגלמן, מיכל דריימן, פרופ' אסתר סגל, יואל אסתרון   |   צילום: אוראל כהן

אינובופרו
היא החברה הראשונה בעולם למכור חלבון חומוס מרוכז. חלבון החומוס שלנו מספק שילוב ייחודי של תכונות בעלות ערך מוסף גבוה ליצרני מזון ולצרכנים

תהליך המיצוי הייחודי אינו כולל ממיסים כלשהם והוא מבוסס אך ורק על תהליך מיצוי רטוב המשתמש בנקודה האיזו-אלקטרית של החלבון, על מנת להפריד ולרכז אותו ממרכיביו האחרים של החומוס. התהליך והמוצר מסתמכים על הידע של החברה וכוללים שינויים והתאמות שפותחו על ידי החברה ונכללים בבקשת הפטנט שלנו.

חרגול פודטק
היא החברה הראשונה בעולם להקים חווה מסחרית לגידול מתועש של חגבים. חגבים הם מקור החלבון היעיל ביותר שהטבע יודע לייצר: הרכב תזונתי עדיף על כל מקור אחר, טעם וריח כמעט ניטראליים וההשפעה שלהם על הסביבה נמוכה מאוד. יתרונות נוספים של החגבים הם היותם החרק הנאכל ביותר בעולם ע"י 2.5 מיליארד בני אדם והיותם החרק הכשר היחיד עבור היהודים והמוסלמים ואפילו מוזכרים בברית החדשה!

חרגול פודטק מפתחת שיטות וטכנולוגיות לגידול מתועש של חגבים ומתחיל שנת 2018 משוות חגבים שלמים למסעדות ואבקת חלבון חגבים ליצרני מזון ומשקאות בשוק האמריקאי.

2018 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט

2018 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט

עיצוב ובניית האתר: גלית פראנק-אליס

עיצוב ובניית האתר: גלית פראנק-אליס