תחרות הסטארט-אפ המבטיח של ישראל

INSPIREDigital&Mobile

צוות השופטים

יוסי וינצקי
יוסי ויניצקי הממונה על ההייטק בבנק הפועלים
יוסי ויניצקי הוא מבכירי תעשיית ההון סיכון בישראל ב-20 השנים האחרונות, בעל רקורד מרשים של השקעות בקרנות ובחברות טכנולוגיה פרטיות וציבוריות כמו קופרגייט, וולטר, פאוורדיזיין, ארליסנס ועוד. לפני שהצטרף לפועלים הייטק היה ויניצקי שותף ב-Challenge Fund בין השנים 2014-2000 וכיהן כמנהל השקעות בכיר בקרן יוזמה מ-1995 עד 2000. ויניצקי נבחר שלוש פעמים לחבר המנהלים של איגוד ההייטק הישראלי. בעל תואר .B.Sc בהצטיינות ו-MBA, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
מיקי אדמון
מיקי אדמון מנהל מחלקת הייטק במכון היצוא הישראלי ושיתוף פעולה בין-לאומי
מיקי אדמון כיהן בתפקידים רבים ומגוונים במכון היצוא הישראלי, ובהם: מנהל מח' התעשייה, מנהל מח' מוצרי צריכה ומנהל לענייני האיחוד האירופי. טרם תפקידו במכון היצוא הישראלי, היה חבר באגף התקציבים במשרד האוצר. אדמון מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים
שרית כהן
שרית כהן מנהלת תחום פיתוח עסקי וגיוסי כספים לחברות הזנק, חטיבת הטכנולוגיה - KPMG סומך חייקין
שרית מלווה ומסייעת ללקוחות הפירמה בגיוס כספים לטובת מימון הפעילות, התרחבות, צמיחה והזנקת החברה קדימה. פעילות זו מתבצעת על בסיס קשריה הענפים עם משקיעים פרטיים, חממות, קרנות הון סיכון, משקיעים אסטרטגיים וגופי השקעה נוספים בארץ ובעולם. במסגרת ליווי זה מיוחסת חשיבות רבה למודלים העסקיים והפיננסיים הנפוצים בתחום בו פועלת החברה, ניתוח המתחרים בענף וניתוח מצב השוק וההשקעות לתקופה הנוכחית. שרית מביאה עימה ידע רחב וניסיון מתמשך ועשיר בכל תחומי הטכנולוגיה.
עו''ד ורד חורש
עו"ד ורד חורש ראש תחום מדיה ואינטרנט, שבלת ושות'
עו"ד ורד חורש היא בעלת ניסיון רב בליווי חברות סטארט־אפ משלב ההקמה ועד לאקזיט, וכן בליווי חברות טכנולוגיה בשלות, קרנות הון סיכון, אנג'לים ומשקיעים תאגידיים.
היכרותה המעמיקה עם תעשיית ההייטק הישראלית והעולמית - בפרט בתחומי האינטרנט, מובייל, ניו מדיה וגיימינג - מאפשרת לה לסייע לחברות סטארט-אפ בתהליכי גיוס כספים, תהליכי מיזוג ורכישה וביצוע עסקאות אסטרטגיות.
עו"ד חורש הומלצה על ידי מדריך הדירוג היוקרתי egal500.
מרב רותם נעמן
מרב רותם נעמן שותפה-מנהלת Verizon Ventures Israel
מרב הצטרפה כשותפה ל-Verizon Ventures בראשית שנת 2017 והיא מנהלת את הצוות של הקרן בישראל. לפני הצטרפותה, ניהלה מרב את Nautilus, זרוע ההשקעות של AOL בישראל, שאף היתה אחת ממייסדיה בשנת 2014.
לפני הצטרפותה ל-AOL ניהלה מרב פרוייקטים אסטרטגיים ואופרטיביים חוצי אירגון בצוות הבינלאומי של Better Place וסייעה לעצב את האסטרטגיה של החברה מימיה הראשונים.
רותם נעמן, משפטנית בהכשרתה, הגיעה ל-Better Place אחרי שעברה תפקידים שונים כמו ניהול תחום הרגולציה בסלקום, ומספר שנים בחברת הייעוץ המובילה Bain & Company בסן פרנסיסקו, שם עסקה בייעוץ לחברות בנושאים כמו אסטרטגיה, פיתוח עיסקי, מיזוגים ורכישות.
מרב בעלת תואר שני במינהל עסקים מ-Harvard Busiess School ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.
מרב ויינרב
מרב ויינרב מנהלת קוואלקום ונצ'רס ישראל
מרב הצטרפה לקרן ב2014 ופעילה (כדירקטורית או משקיפה) בדירקטוריונים שלTabtale, Tapingo, Stratoscale, ScyllaDB, WekaIO, Splacer, Mantis Vision and Zeek.
מרב היתה גם בדירקטוריון של Panoramic Power שנמכרה לDirect Energy ושל Corigon שנמכרה לEbay. לפני שהצטרפה לקוואלקום וונצ'רס, מרב רכשה ניסיון של יותר מ-6 שנים בתעשיית הון הסיכון בעבודתה באינטל קפיטל, זרוע הון הסיכון של אינטל, ובפיטנגו – קרן הון הסיכון הגדולה בישראל, שם הייתה מעורבת והובילה השקעות בחברות פורסקאוט, קונוורגין (נמכרה לאורקל), בוקסי (נמכרה לסמסונג), קמינריו, LiveUועוד.לפני הצטרפותה לפיטנגו מרב שימשה כסגן נשיא לאסטרטגיה בקומברס, ובתפקידי ניהול מוצר, פיתוח עסקי ושיווק בקומברס, אינטל, צ'יפ אקספרס ועוד.
למרב תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע בהצטיינות מהטכניון, ותואר שני במנהל עסקים מאינסאד, צרפת.
יזהר שי
יזהר שי שותף מנהל בקרן ההון סיכון Canaan Partners Israel
מתמקד בהשקעות בתחומי מובייל, מדיה דיגיטאלית, אינטרנט, תקשורת ותוכנה. הוא משמש כחבר דירקטוריון בחברות Algomizer , Viewbix , LiveU Regulus, Drupe, Rollout.io ועד לאחרונה היה חבר דירקטוריון בחברת Prime Sense שנמכרה ל-APPLE ובחברת N-trig, שנמכרה למיקרוסופט.
ליזהר נסיון של למעלה מעשרים וחמש שנה כיזם היי טק וכמנהל בתחום.
לפני הצטרפותו כשותף לקיינן פרטנרס, היה יזהר מנכ"ל ויו"ר בחברת V-Secure, ולפני כן היה יזהר המקים והמנכ"ל של חברת Business Layers. שתי החברות האלו עברו אקזיט מוצלח תחת ניהולו.
יריב אראל
יריב אראל SVP Strategy, גליספה
יריב אראל הוא יזם סדרתי, עם למעלה מ-16 שנות מעורבות בהייטק הישראלי, בעיקר בתחומי התקשורת, המדיה והפרסום.