FOOD TECH 2019

מי יזכה בתואר המהלך החדשני הבא של תעשיית המזון?

אירוע ההכרזה

תעשיית הפודטק והאגריטק העולמית מציעה רעיונות טכנולוגים מהפכניים שנולדו מחוץ לתעשייה המסורתית, במטרה לענות על דרישה גוברת והולכת למזון נקי, בריא ובר קיימא לאוכלוסייה הגלובלית הצומחת. התעשייה המקומית מציעה שלל פתרונות; החל מתחליפי בשר וחלב, איכות המזון ומטבח חכם וכלה בטכנולוגיה שמטרתה לייעל את שרשרת האספקה ופתרונות אריזה.

כלכליסט בשיתוף תנובה, צוות השופטים המכובד ומשרד רואי החשבון KPMG סומך-חייקין המלווה את התחרות בחרו מתוך עשרות פניות את עשרת הסטארט־אפים המובילים שיציגו באירוע הגמר.

הזוכה בתחרות הוא זה שיציג את המהלך החדשני המשתלב בצורה הטובה ביותר עם תנובה, כאשר קבוצת תנובה תטמיע את הטכנולוגיה בחברה.

יום שני 28.10.19 | 12:00-9:00 | LABS EVENTS SPACE, ת"א

*האירוע למוזמנים בלבד

לו"ז האירוע:

9:00

התכנסות

9:30

דברי פתיחה:
אייל מליס, מנכ"ל תנובה

9:45

הצגת החברות העולות לגמר

11:45

הרצאת אורח :
Galilee FoodTech Revolution
ד"ר בנימין אופיר, מרצה וחוקר בחוג למדעי המזון המכללה האקדמית תל-חי

12:00

הכרזה על המהלך הזוכה

העולות לגמר:

Day TwoequinomIsrael agrikinokophytolonsoos tamiztipaVerstillyoran imagingzero egg

*שמות החברות לפי סדר אלפביתי

הכירו את 11 הסטארט־אפים שעלו לגמר תחרות הפודטק >>

זוכות 2018

עמית קרפ, עדי יופה, זאב פייקובסקי, אילן כהן, דרור תמיר, אייל מליס, טלי נחושתן, פרופ' איילת פישמן, פרופ' אבי שפיגלמן, מיכל דריימן, פרופ' אסתר סגל, יואל אסתרון   |   צילום: אוראל כהן

עמית קרפ, עדי יופה, זאב פייקובסקי, אילן כהן, דרור תמיר, אייל מליס, טלי נחושתן, פרופ' איילת פישמן, פרופ' אבי שפיגלמן, מיכל דריימן, פרופ' אסתר סגל, יואל אסתרון   |   צילום: אוראל כהן

חרגול פודטק

היא החברה הראשונה בעולם להקים חווה מסחרית לגידול מתועש של חגבים. חגבים הם מקור החלבון היעיל ביותר שהטבע יודע לייצר: הרכב תזונתי עדיף על כל מקור אחר, טעם וריח כמעט ניטראליים וההשפעה שלהם על הסביבה נמוכה מאוד. יתרונות נוספים של החגבים הם היותם החרק הנאכל ביותר בעולם ע"י 2.5 מיליארד בני אדם והיותם החרק הכשר היחיד עבור היהודים והמוסלמים ואפילו מוזכרים בברית החדשה!חרגול פודטק מפתחת שיטות וטכנולוגיות לגידול מתועש של חגבים ומתחיל שנת 2018 משוות חגבים שלמים למסעדות ואבקת חלבון חגבים ליצרני מזון ומשקאות בשוק האמריקאי.

אינובופרו

היא החברה הראשונה בעולם למכור חלבון חומוס מרוכז. חלבון החומוס שלנו מספק שילוב ייחודי של תכונות בעלות ערך מוסף גבוה ליצרני מזון ולצרכניםתהליך המיצוי הייחודי אינו כולל ממיסים כלשהם והוא מבוסס אך ורק על תהליך מיצוי רטוב המשתמש בנקודה האיזו-אלקטרית של החלבון, על מנת להפריד ולרכז אותו ממרכיביו האחרים של החומוס. התהליך והמוצר מסתמכים על הידע של החברה וכוללים שינויים והתאמות שפותחו על ידי החברה ונכללים בבקשת הפטנט שלנו.

לצפייה בכתבה >>

הזוכה:

Zero Egg

חברת Zero Egg פיתחה נוזל ביצה טבעוני באמצעותו ניתן להכין חביתות, עוגות ודברי מאפה ורטבים, כמו מיונז טבעוני. "הביקוש בכל מה שקשור בתחליפי ביצה הולך וגדל", אמרה לירון נמרודי מ-Zero Egg, "זה ביקוש שמגיע קודם כל מהצרכן שרוצה להפחית מוצרים מחי ולשמור על הסביבה וגם מתעשיית המזון מסיבות פרקטיות יותר".

Phytolon

חברת Phytolon מציעה תחליפים טבעיים, בריאים ואיכותיים לשוק צבעי המזון. הטכנולוגיות הקיימות בשוק כיום יודעות להפיק חומרי צבע רק מסלק, גזר וכורכום, וגם זאת כאבקה, בדרך המחייבת ניצול של כל הצמח, תהליך יקר ולא אפקטיבי. המוצרים של החברה חסכוניים ומציעים מגוון רחב של צבעים Phytolon.  משתמשת בטכנולוגיה מבוססת מחקר של מכון ויצמן, המשתמשת בבטאלאינים חומרים טבעיים חסרי טעם

שופטי התחרות והזוכים במקום הראשון, השני והשלישי   |   צילום: אוראל כהן

שופטי התחרות והזוכים במקום הראשון, השני והשלישי   |   צילום: אוראל כהן

לצפייה בכתבה >>