צוות השופטים

שלי לנצמן  | מנכ"לית מיקרוסופט ישראל

 

שלי לנצמן היא מבכירות תעשיית ההיי טק בישראל. שלי הצטרפה למיקרוסופט ישראל, הזרוע העסקית של החברה, לפני 20 שנים ומכהנת כמנכ"לית החברה בשנתיים האחרונות. בשנים האחרונות, בהתאם לאסטרטגיה של מיקרוסופט העולמית, מתמקדת לנצמן בטכנולוגיות הענן (Azure) של החברה ובפיתוח עסקי של סטארט-אפים הנשען על הפריסה העולמית הרחבה של ענקית הטכנולוגיה ועל היכולת לחבר אותם לגופים משמעותיים בעולם בכל תחומי הפעילות. בנוסף, שלי מתרכזת במהלכים של חדשנות עסקית בעבודה מול חברות במשק וגופים ממשלתיים באמצעות המעבר לענן. קודם לכן, מילאה מגוון תפקידים בחברה, בהם: סמנכ"לית המגזר הציבורי, סמנכ"לית החטיבה הטכנולוגית Services ומנהלת קבוצות הפיננסים, הבריאות והתעשייה בחטיבת האנטרפרייז.

אריק קלינשטיין  | מייסד ושותף-מנהל, גלילות קפיטל

 

אריק מלווה חברות סטארט־אפ ויזמים ב-25 השנים האחרונות. את גלילות קפיטל ייסד ב-2011 על מנת לתרום לחברות צעירות מהניסיון הרב שצבר משחר הימים של תעשיית הסטארט־אפ הישראלית ולסייע להם בהגשמת החלום היזמי. כחבר דירקטוריון בחברות הפורטפוליו של הקרן, הוא תומך ומלווה את חמשת החברות של גלילות אשר נרכשו מאז הקמתה. האקזיט המשמעותי ביותר נרשם בעקבות המכירה של אאוראטו למיקרוסופט.

את צעדיו הראשונים בעולם ההון הסיכון הישראלי, עשה בשנות ה-90 כשעבד ב-Jerusalem Global Ventures, הנחשבת לאחד מאבני הייסוד של תעשיית הון הסיכון הישראלית.

בין השנים 2002-2010 התגורר בארה"ב שם כיהן בתפקידים בכירים פיננסיים ותפעוליים ב-ECtel אשר נרכשה על ידי VideoCodes ,Verint אשר נרכשה על ידי Thomson ו-Intercureו(IPO). כמוביל את תחום הכספים בחברות אריק עסק ישירות באתגרי הצמיחה של חברות סטארט־אפ ישראליות הפועלות בארה״ב ובשווקים אחרים בעולם.

אריק הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ובעל תואר שני בניהול כספים וטכנולוגיה מבית ספר קלוג - רקנאטי באוניברסיטת תל אביב. שירת כקצין ומהנדס ב-8200.

דוד גוסרסקי  | שותף, קרן לייטספיד

 

דוד הצטרף אל הקרן בשנת 2008 ובמסגרת פעילותו מתמקד בהשקעה בתחומי התשתית, התקשורת והמוליכים. במסגרת עבודתו מלווה באופן שוטף את הסטארט־אפים: LiveU ,Elastifile ,Fireglass ,Plexistor ,enSilo ו-Datorama. בין השקעותיו הקודמות ניתן למנות את Provigent שנרכשה על ידי ברודקום, Xtremio שנרכשה על ידי EMC ו-Insightera שנרכשה על ידי Marketo.

לפני הצטרפותו ללייטספיד, היה שותף בקרן ההון סיכון BRM Capital, שם עבד בצמוד ל-Oplus שנרכשו על ידי אינטל, Passave שנרכשו על ידי PMC-Sierra ו-Altair שרכשה סוני. עוד קודם לכן כיהן כמנכ"ל ספקית שירותי האינטרנט Paspar2, שימש גם כעורך דין במשרד עורכי דין רוזנצוויג ושות', היה ראש צוות פיתוח התוכנה של צה"ל ובחברת Edunetics, שם ניהל צוות שייצר מוצרי תוכנה לשוק האמריקני.

דוד בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת Insead שבצרפת.

ליאת אהרונסון  | שותפה, קרן מרקר

 

ליאת אהרנסון היא שותפה-משקיעה בקרן ההון סיכון Innovation Endeavors, אשר מוזגה באוגוסט 2017 עם קרן ההון סיכון Marker LLC ופועלת בעמק הסיליקון, ניו יורק וישראל. בטרם הצטרפותה של ליאת ל-Innovation Endeavors היא ניהלה ופיתחה במשך עשור את תוכנית היזמות היוקרתית Zell שבמרכז הבינתחומי הרצליה. כיום ליאת מכהנת כיושבת ראש תכנית Zell.

נוסף על כך, ליאת חברה בוועד המייעץ של הגופים SeedIL ,Cockpit Innovation Hub, חממת החדשנות של רמלה, תגלית אקסל ונצ׳רס ו-SCOLA - תוכנית היזמות של בוגרי יחידת 2470.

ארז שחר  | מייסד ושותף-מנהל, קומרה קפיטל

 

מאז 2004 שימש שחר כמנהל שותף בקרן ההון סיכון אוורגרין, שהייתה מחלוצות ההון סיכון בישראל. באוורגרין הוביל השקעות בחברות תוכנה ואינטרנט כגון: Taboola, ורוניס וטריינה. לפני כארבע שנים הקים ביחד עם בועז דינטי וסיון שמרי דהן את Qumra Capital הקרן המובילה בישראל להשקעה בחברות טכנולוגיה בוגרות.

שחר מכהן כחבר בורד ב- Taboola ,Fiverr ,Riskified ,EyeView ,Sweet Inn ו- TalkSpace.

לאחרונה גייסה קומרה קפיטל את הקרן השניה - קומרה 2.

ניר בלומברגר  | שותף, קרן אקסל

 

ניר הצטרף ל-Accel  קרן הון הסיכון הגלובלית ב-2016 ומכהן כמנהל הפעילות של הקרן בישראל ומעורב באופן שוטף בפעילות האירופית. לפני הצטרפותו לAccel  היה חבר בצוות ה-corporate development של פייסבוק בקליפורניה, שם היה מעורב באסטרטגיה והוביל רכישות בארה”ב, אירופה וישראל. קודם לכן היה יועץ במקינזי באירופה וישראל ויזם.

ניר הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ותואר שני במינהל עסקים מסטנפורד.

מורן בן גיגי  | שותף, ראש תחום  Data & Analytics,וKPMG סומך חייקין

 

מורן בן גיגי הוא שותף בפירמת היעוץ הגלובאלית KPMG , תחת ניהולו קם גוף העוסק בטכנולוגיות AI, Big Data ודיגיטל המפתח ומספק פתרונות מקצה לקצה בארץ ובעולם.

משנת 2008 מורן פעיל בתעשיית האנליטיקס בשוק המקומי והבינלאומי. מורן עשה תפקידי ניהול, פיתוח וארכיטקטורה בחברות טכנולוגיה מובילות וניהל את קבוצת השירותים בתחום האנליטיקס ביבמ ישראל.

נוסף על כך, מורן אחראי על הקמתה של מעבדת הדיגיטל ב־KPMG הבונה פתרונות קוגניטיביים לכלל הסקטורים במשק וחבר בבורד D&A העולמי.

למורן תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר שני במינהל עסקים.

2017 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט  |  תקנון