בעלי עסקים רבים מבינים את הצורך לחסוך בעלויות בכל הנוגע לשכירת חלל פיזי לעבודה. כאשר העבודה מתנהלת ברובה במיילים, טלפונים  ומול מחשב – החיסכון מתאפשר בקלות יתירה וזו הבשורה האמיתית בשימוש במתחמי עבודה משותפים.

להזמנת סיור >>

מתחמי העבודה המשותפים בישראל, הם אינם "טרנד" חולף, אלא פה כדי להישאר. הישראלים הבינו את מה שרבים בעולם כבר יודעים ועושים זמן רב: מתחמים אלו מאפשרים ללקוחות שלהם לוותר על ההתעסקות עם שכירת מיקום, תשלומים שונים עבור תחזוקת המשרד, התעסקות בניהול המשרד – ולמעשה כל מה שמביא איתו משרד מחוץ לחדר העבודה בבית. בנוסף לכך, מתחמי עבודה משותפים מאפשרים גמישות: היום עובדים בתל אביב ומחר מנהלים פגישת עבודה בחיפה או שוכרים חדר ישיבות רק כאשר באמת זקוקים לו. היתרון המהותי והסמוי מן העין לעתים של מתחמים אלו, היא האפשרות לנטוורקינג מגוון עם עסקים שונים הנמצאים באותו מתחם עבודה.

מתחמי עבודה משותפים נפתחים ברחבי הארץ ומאפשרים לעובדים בהם סביבת עבודה נוחה ויעילה. מרביתם ממוקמים באזור תל אביב ושכנותיה.

לא מעט מבעלי העסקים המתגוררים בבקעת אונו ואינם שוכרים משרד באופן קבוע, מנהלים את עסקיהם ועורכים גם פגישות עבודה במרכזי עבודה משותפים, בעיקר באלו הנמצאים באזור תל אביב ובערים הסמוכות לה.

נכון, תמיד כיף להרגיש "בלב העניינים", אבל כשבוחנים זאת לעומק מבינים שהם נאלצים לבזבז זמן יקר מידי בוקר בפקקים בדרכם לתל אביב – ובחזרה ממנה.

מרכז העסקים החדש באור יהודה – ליהנות מאיכות חיים ביום העבודה   |  הדמייה:  אורלי דקטר

מי שעבר לאזור זה כדי ליהנות מאיכות חיים, מוצא את עצמו לא פעם מתחיל את יום העבודה שלו בנסיעה מתישה ומסיים אותו עם טעם מר בפה, לאחר שבזבז זמן יקר בישיבה במכונית, בפקקים אינסופיים ובחיפושי חניה. כשהדרך לעבודה וממנה מתישה ומלאת לחץ – העבודה נעשית גם פחות אפקטיבית.

חברת ריג'ס הבינלאומית, שלה למעלה מ-3000 מרכזי עסקים ביותר מ- 100 מדינות בעולם, מתוכם 10 מתחמי עבודה יוקרתיים בישראל, הבינה את הצורך האמיתי ליהנות מאיכות חיים – גם בזמן העבודה, ובחרה להקים את המרכז ה-11 שלה באור יהודה, במתחם טרמינל פארק.

המרכז החדש שייפתח ב-1.11.2017, ברחוב אריאל שרון באור יהודה, יכלול מרחב עבודה משותף, משרדים פרטיים בגדלים שונים, חדרי ישיבות, מטבחון וכרגיל – הלקוח משלם מחיר אחד שכולל את כל אלו.

תושבי בקעת אונו יכולים סוף סוף ליהנות מעבודה קרוב לבית, במרכז מפואר ומפנק שמספק להם את כל מה שדרוש עבור הצלחת העסק שלהם.

3  דברים שכדאי לדעת על מתחם ריג'ס החדש באור יהודה:

המיקום

מרכז העסקים החדש, ממוקם כאמור במתחם טרמינל פארק, קרוב לשדה התעופה. אידאלי לקיום פגישות של משקיעים מחו"ל, ונהנה מנגישות נוחה לאזורי עסקים. חוסכים זמן וחוסכים את המרחק.

הנוחות

הסטנדרט הקפדני של ריג'ס נשמר גם כאן: הוא כולל 170 עמדות עבודה – משרדים פרטיים, חללי עבודה משותפים וחדרי ישיבות, לצד מטבח מאובזר (חשוב לא פחות!), החניה היא בשפע, והמשרד זמין 24/7 – כך שכל לקוח יכול לקבל פתרונות מגוונים לצרכיו המקצועיים. כל התנאים הנוחים האפשריים להצלחת העסק נשמרים גם כאן.

ההזדמנויות

שלל הזדמנויות לשיתופי פעולה עסקיים ולנטוורקינג עם יזמים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם – והפעם, הרבה יותר קרוב אליכם. רק תדמיינו את עצמכם מגיעים לפגישת עבודה לאחר דקות ספורות של נסיעה, כשאתם רעננים וממוקדים.

כל אלו  הופכים את מתחם העבודה החדש באור יהודה לבשורה של ממש עבור מי שעד עכשיו בילה יותר מדי זמן בפקקים – ופחות בעבודה אפקטיבית.

מרכז עסקים "ריג'ס" באור יהודה – מיקום, נוחות, הזדמנות לבעלי העסקים בבקעת אונו   |  הדמייה:  אורלי דקטר

להצעת מחיר >>

תושבי בקעת אונו?

ההצלחה העסקית שלכם קרובה מתמיד

אנחנו עושים כל כך הרבה עבור איכות החיים שלנו, ומה לגבי איכות סביבת העבודה שלנו? מתחם העסקים החדש של ריג'ס באור יהודה הוא התשובה עבור מי שמתגורר בבקעת אונו אבל מבזבז חלק ניכר מיומו בפקקים בדרך למתחמי העבודה המשותפים בתל אביב.

בשיתוף:

לפרטים נוספים >>

אחת הסוגיות החשובות שכל עסק חדש צריך להכריע בהן, בוודאי עסק שעובר שינויים והתפתחות, היא שאלת המיקום הפיזי. עבודה מהבית מתאימה רק בתחומים מסוימים, וגם זאת, רק בשלבים ראשוניים; כשצריך להיפגש עם לקוחות, למכור מוצר ולהעסיק עוד ועוד אנשים – מתעורר הצורך למצוא משרד בגודל הולם ובמיקום מיטבי, תוך שאיפה לחסוך ככל האפשר בהוצאות.

הסוגיה הזו, שכאמור מטרידה כל בעל עסק או חברה, בעייתית שבעתיים כאשר מדובר בעסק ששואף להתרחב ולפרוץ מעבר לגבולות המדינה. במצב כזה, יצטרכו בעלי החברה לחפש פתרונות משרד גם מעבר לים– בשוק נדל"ן זר ולא מוכר, תהליך שעלול להתארך ולעלות לא מעט כסף עד שיימצא המיקום הנכון.

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים משלל תחומים – מבעלי מקצועות חופשיים ועד חברות הייטק – בוחרים בפתרון של מתחמי עבודה. מתחם עבודה הוא חלל בגודל משתנה, המציע מגוון של פינות עבודה – משולחנות בחלל משותף ועד משרדים פרטיים ומעוצבים, כשניתן לבחור במתחם בעל אופי דינמי ותוסס, או במתחם שקט ונינוח יותר. גם בישראל, כמו בעולם כולו, התופעה תופסת תאוצה – ולפי הערכות של חברת ריג'ס, המציעה מתחמי עבודה ביותר מ-3,000 מיקומים ב-120 מדינות ברחבי העולם, בישראל מושכרים מתחמי עבודה בשטח כולל של 40 אלף מ"ר.

אם גם אתם זקוקים למיקום מוצלח כדי לקבוע בו את משכנו של העסק שלכם, כך שתוכלו להתפתח ולהגשים את חלומות ההתרחבות שלכם, אפילו מעבר לגבולות המדינה – ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות על בחירת מתחם העבודה המיטבי.

איזה עסקים מתאימים למתחמי עבודה?

מרחבי העבודה מעניקים פתרונות לצרכים מגוונים - החל בעמדה במרחב פתוח בתקציב נגיש לכל כיס (החל מ-750 שקלים לחודש) ועד משרד מפואר לצוות גדול של 20 עובדים, כך שכמעט כל עסק יוכל למצוא בהם את החלל המתאים לו ביותר בשלב הנוכחי. עם התרחבות העסק, ולאחר שיהיה צורך במקום לעובדים נוספים - תוכלו להרחיב את השטח, או לצמצם אותו – הכל בהתאם לדרישות שלכם.

כך למשל, רון יריב, מנכ"ל ריג'ס ישראל, מציין כי העובדה שמתחמי העבודה של ריג'ס מספקים את כל התנאים הנדרשים לעובדים, וכן שומרים על הדיסקרטיות המתחייבת כלפי הלקוחות של השוכרים, הופכת אותם לבחירה המועדפת לא רק על חברות ובעלי מקצועות חופשיים, אלא גם על סטארט-אפיסטים שבשלו מעבר לשלב הרעיון הראשוני.

איזה ציוד צריך להביא?

הרעיון העומד מאחורי מתחמי העבודה הוא להקל ככל האפשר על השוכרים – כך שכל מה שנדרש מהם הוא לבוא למשרד, שמישהו אחר כבר עיצב, ריהט ודאג לניקיון, שירותי תקשורת ועוד. כך, מתחמי עבודה רבים מציעים לשוכרים מכלול שלם ומקיף של שירותי משרד: לא רק שולחן וכיסא, אלא גם כתובת אמיתית למשלוח דואר וחשבוניות, שירותי טלפון, מדפסת ומכונת צילום, מטבחון ופינת קפה, ואפילו שירותי מזכירות צמודים. במילים אחרות: לא תצטרכו להביא כלום – חוץ מהמחשב שלכם.

בנוסף, במתחמי העבודה המובילים והאיכותיים קיימים גם חדרי ישיבות מאובזרים היטב - במערכות הקרנה חדישות, מערכת הגברה, ציוד וידאו קונפרנס ועוד. חדרים אלה אידיאליים לפגישות עסקיות מרובות משתתפים, הדרכות וגם פגישות אישיות. גם את חדרי הישיבות ניתן לשכור לפי שעה, לחצי יום ואף ליום שלם.

"כשלקוח נכנס אלינו הוא מניח את המחשב על השולחן ומיד מתחיל לעבוד", אומר יריב. "לקוחותינו לא צריכים לדאוג לדמי שכירות, לתשלומי ארנונה, לשירותי IT, לשירותי משרד, לדמי ניהול, לניקיון ואבטחה, לחדרי ישיבות ולשטחי אירוח ואפילו למטבח.זוהי מהפיכה אמיתית המספקת לשוכרים ניידות, גמישות וראש נקי – הם יכולים להתמקד בעבודה שלהם, במקום לדאוג לתחזוקת המשרד".

צריך להתחייב מראש?

מרחבי עבודה גמישים מציעים אפשרות לשכור משרד פרטי ללא התחייבות, לתקופות זמן ארוכות ובמחיר משתלם. כך, אפשר למזער את הסיכון הכלכלי וליהנות מסביבת עבודה חדישה ומפנקת, בלי להשקיע סכום כסף גדול מדי.

גם משך ההשכרה גמיש במיוחד. "ניתן לשלם מראש על שכירות לשנה או אף מספר שנים, וניתן גם לבחור במסלול גמיש יותר, המתחדש מדי חודש; אפשר לשלם עבור חלל עבודה לחודש מלא, או עבור חלק מהחודש בלבד; וניתן גם לשכור משרדים וחדרי ישיבות לפי שעה, והכל באמצעות אפליקציה, בלחיצת כפתור", מציין רון יריב, מנכ"ל ריג'ס ישראל.

האם המתחמים מציעים פתרון גם למשרדים בחו"ל?

כיום, מתחמים מסוימים מציעים פריסה עולמית המאפשרת לכם לשכור מתחם בארץ, ובלחיצת כפתור באפליקציה – לשכור מתחם של אותה חברה גם בחו"ל.

"הלקוחות שלנו מעידים שהאופציה הזו מסייעת להם בכך שנחסך מהם הצורך לחפש משרדים מתאימים במדינות זרות ולדאוג להשוואת הסטנדרטים שלהם מול המשרדים המקומיים שלכם", אומר יריב. "זה בהחלט מקל על ההתרחבות למדינות זרות, שם גם לרוב קשה יותר להתמצא, וזה מוריד דאגה רצינית ביותר מרשימת המשימות של העסק".

כמה זמן לוקח לשכור מתחם משותף?

בעוד שעסק השוכר משרד רגיל צריך להשקיע זמן, מאמצים וכסף באיתור המשרד המתאים, כמו גם בשיפוצים ובהתקנת התשתית הדרושה – הרי ששכירת חלק במתחם עבודה נעשית בהליך מהיר וקל. ניתן להיכנס לאפליקציה ייעודית ובלחיצת כפתור לקבל משרד מרוהט, מצויד ומעוצב. חשוב לציין כי גם במקרה שצריך לצמצם את שטחי העסק, ניתן לעשות זאת בהתראה קצרה.

לדברי יריב, "עסקים שונים יגלו שכל מה שהם צריכים נמצא במתחם אחד, אפילו שירותי מזכירות שיענו לטלפון עם שם הפירמה, והכל בשכירות גמישה בשיטה הבינלאומית של ריג'ס - שמבטיחה יעילות כלכלית מרבית".

לפרטים נוספים >>

ממקומי לגלובלי -

כך תתאימו את מתחם העבודה להתפתחות העסק

במקום להשקיע זמן וכסף בחיפוש משרד מתאים, בשיפוצים, ברכישת ציוד ובתחזוקה יותר ויותר עסקים עוברים למתחמי עבודה משותפים. גם בישראל כבר הצטרפו למגמה עם יותר מ-40 אלף מ"ר שכבר מושכרים לעסקים משלל תחומים

בשיתוף:

2017 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט

מרכז העסקים החדש, ממוקם כאמור במתחם טרמינל פארק, קרוב לשדה התעופה. אידאלי לקיום פגישות של משקיעים מחו"ל, ונהנה מנגישות נוחה לאזורי עסקים. חוסכים זמן וחוסכים את המרחק.

הסטנדרט הקפדני של ריג'ס נשמר גם כאן: הוא כולל 170 עמדות עבודה – משרדים פרטיים, חללי עבודה משותפים וחדרי ישיבות, לצד מטבח מאובזר (חשוב לא פחות!), החניה היא בשפע, והמשרד זמין 24/7 – כך שכל לקוח יכול לקבל פתרונות מגוונים לצרכיו המקצועיים. כל התנאים הנוחים האפשריים להצלחת העסק נשמרים גם כאן.

שלל הזדמנויות לשיתופי פעולה עסקיים ולנטוורקינג עם יזמים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם – והפעם, הרבה יותר קרוב אליכם. רק תדמיינו את עצמכם מגיעים לפגישת עבודה לאחר דקות ספורות של נסיעה, כשאתם רעננים וממוקדים.