כנס השירות
איך לבלוט בעידן שבו כולם מוכרים הכל
18.5.22
יום שלישי | 12:00-8:30
EAST TLV
EAST TLV
הוסיפו ליומן






































עולם העסקים נמצא כבר עמוק בתקופת פוסט קורונה. תקופה שהאיצה את הטרנספורמציה הדיגיטלית הארגונית וחיזקה את שירותי האונליין שלהם. עסקים שהממשק העיקרי עם הלקוחות היה באופן פרונטלי, נאלצו לעבות את מרכזי השירות ומכירות האונליין שלהם ולמצוא דרכים חדשניות לשמור על פעילות זו כדי לשמור על המשכיות עסקית. רובם נדרשו לשאול את עצמם את השאלה – איך מייצרים שירות איכותי בעולם אונליין שיש בו הכל? צ'אטים, שיחות וידאו, בוטים חכמים, הם רק חלק קטן מעולם שלם של שירות שקיבל תפנית בעקבות המשבר העולמי.