תקופת המשבר העולמי יצרה אתגרים לא פשוטים עבור חברות ועסקים שנדרשו להגיב במהירות לשינויים משמעותיים באופן הפעילות שלהם.
הכנס יעסוק בשאלה כיצד חברות יכולות להתמודד ולהגיב לשינויים בצורה יעילה, ולהשתמש בהם כקרש קפיצה להזדמנויות עסקיות חדשות.
ד"ר תומר סיימון
המדען הראשי,
מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח
שני מרדלר
VP Product,
Minute Media
שמעון אלקבץ
מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל
גיל רוזן
סמנכ"ל שיווק גלובאלי אמדוקס ונשיא חטיבת amdocs:next
מעין שריג
סמנכ"לית תקשורת,
פייסבוק ישראל
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו