סדרת אירועים ייחודית ומעוררת השראה, שתבחן כיצד הטכנולוגיה עושה טרנספורמציה בתחומים שונים בחיינו
כשטכנולוגיה ואופנה נפגשות
אירוע רביעי בסדרה
מה
בשנים האחרונות החיבור בין טכנולוגיה לאופנה הולך ומתהדק עם עלייתו המטאורית של עולם ה־e-Commerce ושגשוגן של רשתות חברתיות, בעקבותיהם נולד תחום ה־FashTech, וביחד איתו לא מעט סטארט־אפים ומיזמים.בערב הרביעי בסדרה ניחשף לגל החדשנות ששוטף את עולם האופנה, החל מפיתוח חומרים ובדים חדשים, דרך תהליך העיצוב והייצור, ועד למהפכה שעוברת על חוויית הקנייה, אחרי הכל, אין דבר קבוע יותר מאופנות מתחלפות.
מנחה: ד"ר נמרוד קוזלובסקי, HFN ,JVP, אוניברסיטת תל אביב
מציאות מדומה – ה־Game changer של עולם האופנה
יעל ויזל מייסדת משותפת ומנכ"לית Zeekit - הסטארט־אפ שמלביש את הדוגמניות של ענקית האופנה ASOS באמצעות טכנולוגיה ייחודית הממפה את הגוף ופריט הלבוש ונותנת אילוסטרציה כיצד הבגד יראה על הבן אדם בהתייחס למידותיו
דיגיטל קראפט - בין פרקטיקות מסורתיות, לטכנולוגיות מתקדמות
שלי סתת קומבור בעלת המותג Couple of וראש המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, על חיבור בין טכניקות עבודה מסורתיות יחידניות ובין הדפסה תלת מימדית של מגוון רחב של חומרים
לא רק אופנה: האבולוציה של עולם הלייף סטייל בראי הניו מדיה
עדי רונן מייסדת Adika,אתר האופנה שיצר מהפכה במסחר המקוון בישראל, ובעלת המיזם החדש It Momz, שמציג פרשנות חדשה לפנייה לקהל האימהות דרך המודל המסקרן של קופסה בהרשמה, שנחשב לעתיד של תחום האי-קומרס
עדילי כהן מייסדת ומנכ"לית מיזם האופנה anywear.online אליו שותף ליאור סושרד, תיקח אותכם לחווית קניות עתידנית שמאפשרת לכל אחד להפוך למעצב אופנה בלחיצת כפתור ולייצר ליין אופנה ייחודי ומותאם אישית