לצפייה בשידור לחצו >>
בעקבות משבר הקורונה נאלצים עסקים רבים להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון ולחזק את שירותי האונליין שלהם
עסקים, שהממשק העיקרי עם הלקוחות היה באופן פרונטלי, נדרשים לעבות את מרכזי השירות ומכירות האונליין שלהם ולמצוא דרכים חדשניות כדי לשמור על המשכיות עסקית. צ'אטים, שיחות וידאו, בוטים חכמים, הם רק חלק קטן מעולם שלם של שירות שקיבל תפנית בשנה האחרונה
על מה נדבר?
שירות בשעת חירום: מהם האתגרים לתחזק קהל לקוחות גם בתקופות משבר
כיצד מתמודדות החברות עם האתגרים הגדולים של עולם הצרכנות בעידן הקורונה
מרפואה עד חינוך ותעסוקה: כיצד משפיע העולם המקוון על השירות בסקטורים השונים
צביקה ביידא
סמנכ"ל לקוחות ושירות, שופרסל
סיגל רגב רוזנברג
מנכ"לית קופ"ח מאוחדת
רותי ברודו
בעלים, קבוצת R2M
אורי וטרמן
מנכ"ל רשת Be
נורית שקד
מנכ"לית תן ביס
רוית קלוד
מנכ"לית מרס ריגלי ישראל