שירות
בעידן קורונה

כיצד השתנה עולם השירות בשנה האחרונה, מהן הטכנולוגיות החדשות שנכנסו לשוק ומה עושים העסקים על מנת לשמר לקוחות בתקופה בה המלחמה על כל לקוח עולה שלב

יום שלישי 27 באוקטובר, 12:00  |  באתר ובפייסבוק של כלכליסט

לצפייה בשידור לחצו >>

אודות

בעקבות משבר הקורונה נאלצים עסקים רבים להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון ולחזק את שירותי האונליין שלהם

עסקים, שהממשק העיקרי עם הלקוחות היה באופן פרונטלי, נדרשים לעבות את מרכזי השירות ומכירות האונליין שלהם ולמצוא דרכים חדשניות כדי לשמור על המשכיות עסקית. צ'אטים, שיחות וידאו, בוטים חכמים, הם רק חלק קטן מעולם שלם של שירות שקיבל תפנית בשנה האחרונה

על מה נדבר?

list

שירות בשעת חירום: מהם האתגרים לתחזק קהל לקוחות גם בתקופות משבר

list

כיצד מתמודדות החברות עם האתגרים הגדולים של עולם הצרכנות בעידן הקורונה

list

מרפואה עד חינוך ותעסוקה: כיצד משפיע העולם המקוון על השירות בסקטורים השונים

דוברים

צביקה ביידא

צביקה ביידא

סמנכ"ל לקוחות ושירות, שופרסל

סיגל רגב רוזנברג

סיגל רגב רוזנברג

מנכ"לית קופ"ח מאוחדת

רותי ברודו

רותי ברודו

בעלים, קבוצת R2M

אורי וטרמן

אורי וטרמן

מנכ"ל רשת Be

נורית שקד

נורית שקד

מנכ"לית תן ביס

רוית קלוד

רוית קלוד

מנכ"לית מרס ריגלי ישראל

יש לכם שאלה לדוברים?

קיבלנו מכם המון שאלות טובות.
תודה על שיתוף הפעולה!

מערכת כלכליסט

היכנסו לקרוא את התשובות לשאלות ששאלתם >>

זירת התוכן של שופרסל

שופרסל

שותפים

שופרסלכלכליסט

הישארו מעודכנים

עקבו אחרינו