לצפייה בשידור לחצו >>
משבר הקורונה פוגע בכלכלה ובמשק הישראלי, כבכל העולם.
בין הנפגעים העיקריים הם הקמעונאים הקטנים והבינוניים מכל תחומי המסחר שנקלעו למשבר כפול. משבר בריאותי - המצמצם את תנועת הלקוחות הנכנסים פיזית לחנויות והמשבר הכלכלי - המיתון שצפוי להיות ארוך, והפגיעה בתזרים ובהכנסה הפנויה של הלקוחות.
תכני הכנס יסקרו את האתגרים הייחודיים לסקטור הקמעונאים ויעלו פתרונות וכלים לעסקים קטנים בהתמודדות מול משבר הקורונה
על מה נדבר?
איך נכון למנף את המשבר ליצירת הזדמנויות חדשות וטרנספורמציה עסקית
מהם השינויים בהרגלי הצריכה של הלקוחות בתקופה זו ומה צפוי בעתיד
כיצד מתמודדים עם תנועת לקוחות מדלדלת
כיצד נערכים מבחינה חשבונאית לתקופות של סגר ופתיחה – ניהול מלאים וכו'
דודו וקנין
ראש מערך עסקים קטנים,
בנק לאומי
עדי רגב
סמנכ"ל מכירות, יוניליוור
ירון גינדי
נשיא לשכת יועצי המס
אודליה אורבך
שותפה ומנכ"ל e-community
גדי בלנדר
מנכ"ל טרנזילה
רון שלי
מומחה שיווק וחדשנות, שותף בקבוצת דבי, נציגת סוכנות Edelman הבינלאומית
יש לכם שאלה לדוברים?
קיבלנו מכם המון שאלות טובות.
תודה על שיתוף הפעולה!
מערכת כלכליסט