מאחורי הקלעים של
עולם ה־e-Commerce

מפגש אונליין רביעי בסדרה שיוקדש למהפכה שמתחוללת בעולם הצרכנות ולפריחה של המסחר המקוון בעקבות המשבר העולמי

יום שני 4 במאי, 15:00  |  באתר ובפייסבוק של כלכליסט

לצפייה בשידור לחצו >>

אודות

עולם הצרכנות נמצא במוקד הסערה הכלכלית שמערערת את השווקים ברחבי העולם, כשמצד אחד, פעילות של ענף שלם ניצבת בפני קיפאון ארוך ומתמשך ומהצד השני צומחות הזדמנויות חדשות לפריחה מואצת של המסחר המקוון והמשלוחים.

במפגש הקרוב נפנה זרקור לאתגרים האדירים והטרנספורמציה של עולם הצרכנות, פריחתו של האי־קומרס ואיך לא רק שורדים את המשבר אלא גם ממנפים אותו ונערכים לעולם החדש.

על מה ידברו?

list

הצצה אל מאחורי הקלעים של מהפכת המסחר המקוון

list

כיצד מתמודדות החברות עם האתגרים הגדולים של עולם הצרכנות בעידן הקורונה

list

איך ממנפים את המשבר ליצירת הזדמנויות חדשות וטרנספורמציה עסקית

list

כיצד המצב מאיץ פיתוחים טכנולוגיים בשירות עולם הקמעונאות

דוברים

עופר לוי

עופר לוי

סמנכ״ל השיווק והסחר, סופר-פארם

הצצה אל המרכז הלוגיסטי החדשני של החברה, בו היא משלבת את הטכנולוגיה של חברת פבריק, שפיתחה את הליקוט הרובוטי היעיל ביותר בעולם

עדי רגב

עדי רגב

סמנכ״ל מכירות, יוניליוור ישראל

יציג את shopo - פלטפורמת המסחר והמשלוח המקוון למרכולים שכונתיים של יוניליוור, שמלווה את בעלי המרכולים ומאפשרת להם להצטרף למהפכת האי־קומרס

אורי קילשטיין

אורי קילשטיין

משנה למנכ"ל וסמנכ"ל סחר ושיווק, שופרסל

כיצד ענקית המרכולים מתמודדת עם האתגרים הגדולים של התקופה ובאיזה אסטרטגיה היא נוקטת כדי להיערך לעולם שאחרי הקורונה

יעל ויזל

יעל ויזל

מייסדת ומנכ"לית Zeekit המפתחת פתרונות הלבשה דיגיטלית

איך חברת סטארט־אפ מתמודדת עם השינויים שהתחום יעבור בעקבות המשבר וכיצד המצב החדש פותח עולם שלם של הזדמנויות

יפתח גדעוני

יפתח גדעוני

CTO ומדען ראשי, Forter

מה חדש בסחר המקוון? טרנדים ודפוסי עבריינות עם התפרצות הקורונה

יש לכם שאלה לדוברים?

קיבלנו מכם המון שאלות טובות.
תודה על שיתוף הפעולה!

מערכת כלכליסט

היכנסו לקרוא את התשובות לשאלות ששאלתם >>

שותפים

כלכליסט
בחסות
סופר פארם יוניליוור

הישארו מעודכנים

עקבו אחרינו