לצפייה בשידור לחצו >>
עולם הצרכנות נמצא במוקד הסערה הכלכלית שמערערת את השווקים ברחבי העולם, כשמצד אחד, פעילות של ענף שלם ניצבת בפני קיפאון ארוך ומתמשך ומהצד השני צומחות הזדמנויות חדשות לפריחה מואצת של המסחר המקוון והמשלוחים.
במפגש הקרוב נפנה זרקור לאתגרים האדירים והטרנספורמציה של עולם הצרכנות, פריחתו של האי־קומרס ואיך לא רק שורדים את המשבר אלא גם ממנפים אותו ונערכים לעולם החדש.
על מה ידברו?
הצצה אל מאחורי הקלעים של מהפכת המסחר המקוון
כיצד מתמודדות החברות עם האתגרים הגדולים של עולם הצרכנות בעידן הקורונה
איך ממנפים את המשבר ליצירת הזדמנויות חדשות וטרנספורמציה עסקית
כיצד המצב מאיץ פיתוחים טכנולוגיים בשירות עולם הקמעונאות
עופר לוי
סמנכ״ל השיווק והסחר, סופר-פארם
הצצה אל המרכז הלוגיסטי החדשני של החברה, בו היא משלבת את הטכנולוגיה של חברת פבריק, שפיתחה את הליקוט הרובוטי היעיל ביותר בעולם
עדי רגב
סמנכ״ל מכירות, יוניליוור ישראל
יציג את shopo - פלטפורמת המסחר והמשלוח המקוון למרכולים שכונתיים של יוניליוור, שמלווה את בעלי המרכולים ומאפשרת להם להצטרף למהפכת האי־קומרס
אורי קילשטיין
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל סחר ושיווק, שופרסל
כיצד ענקית המרכולים מתמודדת עם האתגרים הגדולים של התקופה ובאיזה אסטרטגיה היא נוקטת כדי להיערך לעולם שאחרי הקורונה
יעל ויזל
מייסדת ומנכ"לית Zeekit המפתחת פתרונות הלבשה דיגיטלית
איך חברת סטארט־אפ מתמודדת עם השינויים שהתחום יעבור בעקבות המשבר וכיצד המצב החדש פותח עולם שלם של הזדמנויות
יפתח גדעוני
CTO ומדען ראשי, Forter
מה חדש בסחר המקוון? טרנדים ודפוסי עבריינות עם התפרצות הקורונה
יש לכם שאלה לדוברים?
קיבלנו מכם המון שאלות טובות.
תודה על שיתוף הפעולה!
מערכת כלכליסט
היכנסו לקרוא את התשובות לשאלות ששאלתם >>