לצפייה בשידור לחצו >>
עולם הצרכנות נמצא במוקד הסערה הכלכלית שמערערת את השווקים בארץ ובעולם. מצד אחד פעילות הענף נמצאת בפני קפאון ארוך ומתמשך ומהצד השני אנו עדים לפריחה מואצת של המסחר המקוון והמשלוחים.
עסקים רבים, קטנים ובינוניים, נדרשים להיכנס לעולם הדיגיטלי וכפועל יוצא, עושים התאמות על מנת להיות שחקן רלוונטי לצריכה באונליין ולשרוד את המציאות החדשה.
את האירוע הקרוב נקדיש למהפכה שמתחוללת בעולם הצרכנות ולפריחה של המסחר המקוון בעקבות המשבר העולמי.
על מה נדבר?
איך ממנפים את המשבר ליצירת הזדמנויות חדשות וטרנספורמציה עסקית
מה מתרחש מאחורי הקלעים של מהפכת המסחר המקוון
כיצד מתמודדים העסקים הקטנים והבינוניים עם האתגרים הגדולים של עולם הצרכנות בעידן הקורונה
פיתוחים טכנולוגיים בשירות עולם הקמעונאות
אנה פלקין
מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, מזרח אירופה, אפריקה ורוסיה
עוז אלון
מייסד ומנכ"ל האניבוק
בשיחה עם הגר רבט, כלכליסט
שמעון חדד
סמנכ"ל בכיר לעסקים, קבוצת ישראכרט
בשיחה עם נעמי צורף, כלכליסט
עידו גרינברג, mismas@
איש קריאייטיב ומייסד המותג #משפטאחדביום
בשיחה עם נטע לי בינשטוק, כלכליסט
יש לכם שאלה לדוברים?
קיבלנו מכם המון שאלות טובות.
תודה על שיתוף הפעולה!
מערכת כלכליסט