כשטכנולוגיה וספורט נפגשים

ערב שלישי

בסדרה

מה

זירת ה־SportTech הופכת בשנים האחרונות לתעשיית ענק עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות שעוזרות לשפר את הביצועים הספורטיביים ולהתמודד עם פציעות, טכנולוגיות AR ו־VR לצילום ושידור משחקים, אנליטיקות של אימונים, ניהול הקשר השוטף בין המועדון לאוהדים ועד eSports – משחקי וידיאו וירטואליים שמשודרים אונליין למיליוני אנשים ברחבי העולם. בערב השלישי בסדרה נצלול אל תוך כל אלה ועוד, נשמע על המגמות העולמיות ונחשף לטכנולוגיות חדשניות ולספורט שייווצר בעתיד.

 

בתום האירוע יוקרן משחק חצי הגמר הראשון במונדיאל על גבי מסך ענק.
המבורגרים, נקניקיות, בירות ופיצוחים עלינו.

מתי

יום שלישי, 10 ביולי 2018  |  18:30

ההרשמה נסגרה

כמה

מנחה: ד"ר נמרוד קוזלובסקי, HFN ,JVP, אוניברסיטת תל אביב

למה

דברי פתיחה

 

יפעת אורון

מנכ"לית LeumiTech

לצפייה

Sportstech - a GAME changer

 

יוסי מולדבסקי

שותף מייסד, Plus Ventures קרן הון להשקעות בטכנולוגיות המנהלת כ־30 מיליון דולר ומתמקדת בחברות ספורט־טק בשלבי פעילות מוקדמים.

לצפייה

האדם הביוני: כשהספורטאים הפראלימפיים  "ינצחו" את הספורטאים האולימפיים

 

ד"ר אסנת פליס דואר

חוקרת ראשית במעבדת השחייה הביומכנית ואחראית על המחקרים הפראלימפיים במכון סילבן אדמס לספורט באוניברסיטת תל אביב. עומדת בראש היחידה המדעית והטכנולוגית של הוועד הפראלימפי הישראלי.

לצפייה

חווית הספורט בעולם דיגיטלי

 

דודי בנעיון

מנהל הפיתוח הראשי של קבוצת הספורט של אינטל ו-GM אינטל ספורט ישראל. אינטל נכנסה בשנים האחרונות לעולם הספורט עם רכישות רבות של סטארטאפים בתחום ושיתופי פעולה רבים עם חברות הלבשת ספורט וציוד ספורט.

לצפייה

שיפור ביצועים בעזרת חיידקים

 

ליהיא סגל

מנכ"ל ומייסדת DayTwo. עומדת בראש סטארטאפ שהוקם בשיתוף מכון ויצמן ובהשקעה של מריוס נכט ועומרי כספי, המספק המלצות תזונה מותאמות אישית לספורטאים לפי הרכב החיידקים שחי בגופם. תדבר על עבודתה עם קבוצות כדורגל בליגה האירופאית וקבוצות NBA בארה"ב ומעורבותה בהכנות לאולימפיאדת טוקיו 2020 כדי לשפר את רמת האנרגיה של הספורטאים באימונים ובתחרויות.

לצפייה

בין ברצלונה 1992 לריו 2016: איך הפכנו למעצמת ג'ודו (גם) בזכות הטכנולוגיה

 

אורן סמדג'ה

מאמן נבחרת ישראל בג'ודו. המדליסט האולימפי שעשה היסטוריה והפך לראשון שזוכה במדליה אולימפית גם כמאמן,בשיחה אישית עם אוריאל דסקל מכלכליסט.

לצפייה

2018 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט   |  מדיניות פרטיות

היכן

LABS EVENTS SPACE

מגדל עזריאלי שרונה,

קומה 60

הוראות הגעה