כשטכנולוגיה ואוכל נפגשים

מה

טכנולוגיית ה־FoodTech לא רק משנה את האוכל שאנחנו אוכלים ומייצרת תחליפי מזון חדשים, אלא גם מסייעת בפיתרון בעיות גלובליות שמזיקות לכדור הארץ ופוגעות בתזונה. בערב השני בסדרה נצלול אל עולם מרתק שיגרה את המחשבה ויעורר את החושים ואת בלוטות הטעם שלכם.
אוצר ומנחה: ד"ר נמרוד קוזלובסקי

 

ערב שני

בסדרה

מתי

יום שני, 23 באפריל 2018  |  21:00-18:00

מתי

ההרשמה נסגרה

כמה

הדפסת מזון בארבעה מימדים

 

פרופ' עודד שוסיוב

האוניברסיטה העברית. ממפתחי "השפית", מדפסת תלת מימד שעומדת לעשות מהפכה בשוק המזון. בלחיצת כפתור המדפסת תבשל, תצלה או תאפה אוטומטית ארוחה שלמה ותדפיס אותה היישר לשולחנכם. אל המדפסת מכניסים קפסולה של חומרי גלם שפותחו באופן מיוחד ועשויים מננו תאית. חומר הגלם שפותח עבור הדפס, אוכל מהווה תחליף למגוון חומרים ובעיות תזונה כדוגמת תחליפי גלוטן ובשר, מזון לסוכרתיים ופתרון לדיאטות דלות קלוריות.

לצפייה

למה

חדשנות פורצת דרך במערכות גידול המזון

 

ד"ר קרני לוטן מרקוס

חוקרת ומרצה מבית הספר לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה, תשרטט את מפת הדרכים של הצרכים והמגמות העולמיות במערכות גידול המזון.

לצפייה

לא רק ב"הישרדות": העתיד הקולינרי שלכם כולל חרגולים למאכל

 

דרור תמיר

מייסד משותף ומנכ"ל חרגול פודטק שפיתחה שיטה לייצור המוני של חגבים למאכל, המשמשים כמקור חליפי וזמין לחלבון, וכן ליסודות תזונתיים חשובים נוספים. החך המערבי המצוי אולי נרתע באופן אינסטינקטיבי מהרעיון, אבל לחגבים יש שוק ענק במרכז אמריקה, אפריקה והמזרח הרחוק, שמוערך ביותר ממיליארד בני אדם, שצורכים חרקים אלו על בסיס קבוע.

לצפייה

בין בישול מולקולרי ל"פוד פורן": איך הטכנולוגיה משנה את תרבות האוכל

 

השף רז רהב

מהשמות הלוהטים בשוק המסעדות הישראלי, בעלים של מסעדת הקונספט OCD וסנדוויצ'יית הגורמה "ברווזי", המשלב טכניקות חדשניות במטבח המודרני.

לצפייה

הצד האפל של תעשיית המזון העולמית

 

שיר הלפרן

יזמת, ממקימי שוק האיכרים ושוק הנמל, על תנועת ה־ Slow food: בין בזבוז המזון בעולם המפותח מול המחסור בעולם המתפתח.

לצפייה

FooDisruption

 

רן גבריאל זיוון 

ראש ענף חדשנות פנים והשקעות בדיגיטל, בנק לאומי.

לצפייה

מיקרו אצות – לא רק ליפנים

 

חגי שטדלר

מנכ"ל אלגטק. החברה מקיבוץ קטורה שבערבה מגדלת מיליארדי תאים של אצות כחומרי גלם לתעשיית המזון והקוסמטיקה. כשמסתכלים קדימה רואים שהתזונה שלנו צפויה לחוות מחסור חמור בחלבונים כבר בשנת 2030. מיקרו אצות יכולות להיות המקור שימלא את מחסור זה.

לצפייה

לכבס, לבשל, לאכול

 

יפתח גזית

מעצב תעשייתי, בוגר בצלאל. יוצר פרויקט ייחודי המשלב בין צד אמנותי וחברתי ומדגים בישול בתוך מכונת כביסה כפיתרון יצירתי עבור הומלסים במרחב האורבני.

לצפייה

2018 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט   |  מדיניות פרטיות

היכן

LABS EVENTS SPACE

מגדל עזריאלי שרונה,

קומה 60

הוראות הגעה