מה
בשנים האחרונות החיבור בין טכנולוגיה לאופנה הולך ומתהדק עם עלייתו המטאורית של עולם ה־e-Commerce ושגשוגן של רשתות חברתיות, בעקבותיהם נולד תחום ה־FashTech, וביחד איתו לא מעט סטארט־אפים ומיזמים.
בערב הרביעי בסדרה ניחשף לגל החדשנות ששוטף את עולם האופנה, החל מפיתוח חומרים ובדים חדשים, דרך תהליך העיצוב והייצור, ועד למהפכה שעוברת על חוויית הקנייה, אחרי הכל, אין דבר קבוע יותר מאופנות מתחלפות.
ערב
רביעי
בסדרה
מתי
יום רביעי, 14 בנובמבר 2018 | 21:00-18:00
כמה
ההרשמה לאירוע נסגרה
₪59
למה
מנחה: ד"ר נמרוד קוזלובסקי, HFN , אוניברסיטת תל אביב
מציאות מדומה – ה־Game changer של עולם האופנה
יעל ויזל
מייסדת משותפת ומנכ"לית Zeekit - הסטארט־אפ שמלביש את הדוגמניות של ענקית האופנה ASOS באמצעות טכנולוגיה ייחודית הממפה את הגוף ופריט הלבוש ונותנת אילוסטרציה כיצד הבגד יראה על הבן אדם בהתייחס למידותיו
דיגיטל קראפט - בין פרקטיקות מסורתיות, לטכנולוגיות מתקדמות
שלי סתת קומבור
בעלת המותג Couple of וראש המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, על חיבור בין טכניקות עבודה מסורתיות יחידניות ובין הדפסה תלת מימדית של מגוון רחב של חומרים
מתלבשים על האופנה המקוונת: הסטארט־אפ הישראלי שכובש את שוק ההלבשה התחתונה האמריקאי
אורית חשאי
מייסדת Brayola
לא רק אופנה: האבולוציה של עולם הלייף סטייל בראי הניו מדיה
עדי רונן
מייסדת Adika, אתר האופנה שיצר מהפכה במסחר המקוון בישראל, ובעלת המיזם החדש It Momz, שמציג פרשנות חדשה לפנייה לקהל האימהות דרך המודל המסקרן של קופסה בהרשמה, שנחשב לעתיד של תחום האי-קומרס
3D Printing, the Future of Fashion?
דנית פלג
המעצבת שמחוללת מהפכה בעולם האופנה ועיצבה קולקציה שלמה בהדפסת תלת-מימד ביתית
2018 © כל הזכויות שמורות לכלכליסט | מדיניות פרטיות
היכן
LABS EVENTS SPACE
מגדל עזריאלי שרונה,
קומה 60
הוראות הגעה