ביזנס טאלנטס

מוזיקה ועסקים משיקים זה לזה יותר ממה שחשבתם.

צפו במנהלים וביזמים שמסבירים את הקשר בין שני העולמות.

הקליקו להרחבה

ביום יום הם סוליסטים, כל אחד מוביל בתחומו, אבל  שחקני נשמה אמיתיים שכמותם יודעים גם להוביל יחד.

קבלו אותם: להקת Rockכלכליסט

הקליקו להרחבה

Rockכלכליסט - כלכליסט וקרלסברג באירוע הברנז'ה של סוף הקיץ!

 

זהו ערב בג'ינס ששם בצד את המניפסטים המרשימים של המנהלים והיזמים ומבקש לתת ביטוי לעולם פנימי עשיר, דינמי, כריזמטי וסוחף.

אנשי עסקים ומנהלים מובילים יעלו לבמה כלהקה וינגנו ביחד עם אבנר חודורוב ממשינה ובליווי הזמרת מיי פיינגולד ממיטב שירי הרוק.

מיוחד מניו-יורק! הופעת אורח של הזמר, המלחין והיזם – יוני בלוך

 

מה התוכנית:

18:00    קוקטייל

19:00    ברכות + מופע "Rockכלכליסט"

20:00    אלכוהול וקינוחים

הלהקה

האירוע

* האירוע למוזמנים בלבד! * (מנכ"לים וסמנכ"לי השיווק הבכירים במשק)

הפקה:

ייזום:

© כל הזכויות שמורות לכלכליסט

ביזנס טאלנטס

  • יואב דגני

    מנכ"ל MyPermissions

    יזם סדרתי, כיום מנכ״ל חברת MyPermissions, שמחזירה למשתמשים את השליטה במידע האישי שלהם, אשר נמצא במיליוני אפליקציות, אתרים ורשתות חברתיות.

    את הדרך היזמית שלו התחיל יואב בגיל 21, מיד עם שחרורו מהצבא, כשהקים כמה עסקים בתחומים שונים. בעשר השנים האחרונות התמקד בעולם ההייטק.

    את הניסיון הרב שצבר בעולם העסקים, היזמות והסטארט-אפים יואב נהנה להעביר לסטארטאפיסטים שהוא פוגש במסגרת מנטורינג שהוא עושה בחמישה אקסלרטורים ובחברות שהוא משמש בהן כיועץ.

    בזמנו הפנוי הוא מקפיד לעשות הרבה ספורט ולנגן בפסנתר או בגיטרה.

  • אילון זרמון

    בעלי משרד הפרסום זרמון

    אילון זרמון הוא הבעלים של קבוצת זרמון (Zarmon Group), הכוללת כמה חברות בתחום הפרסום, ה-ad tech, הדיגיטל והמסחר.

    גדל בירושלים והתחיל ללמוד בגיל צעיר קלרינט בקונסרבטוריון בירושלים. בגיל 16 הפך לנגן הצעיר בהיסטוריה של הפילהרמונית. במקביל הקים להקת רוק עם חברים מוזיקאים מהתיכון, שם ניגן בסקסופון, תחת השם "בלי בס" ("השם נולד כי לא הצלחנו לאתר נגן בס ראוי..."), כתב והלחין את מרב החומר ללהקה שזכתה בתחרות "רוק תיכון", וניגן בקוורטט קלאסי כחלק מלימודיו באקדמיה למוזיקה וכסולן בתזמורת המקובצת הארצית לכלי נשיפה.

    לפני כמה שנים הוציא אלבום בהפקת עופר מאירי, שאת כל שיריו כתב והלחין בעצמו. באלבום התארחו חברי להקת איזבו, חברי להקת מטרופולין, כפיר לעיש, טל גורדון ועוד. את האלבום הדפיס ב-150 עותקים שנשלחו ל-150 חברים קרובים.

  • דרור גיל סמנכ"ל טכנולוגיות Beamr

    אביחי לוי יועץ אסטרטגי ומנהל לקוחות

    דרור גיל

    סמנכ״ל טכנלוגיות ומוצרים בחברת בימר, המפתחת תוכנה לדחיסת וידיאו ותמונות.

    בעבר שימש דרור כיזם הבית בקרן גיזה וכיועץ אסטרטגי בכיר לחברות טכנולוגיה מובילות כגון סמסונג, רדוויז'ן, קומברס וצורן. לפני כן ניהל פרויקטי פיתוח במרכז המחקר של יבמ בחיפה, שם ייסד את תחום העברת השיחות ושידורי הווידיאו מעל רשת האינטרנט. דרור הוא גם מייסד בירטק חיפה, הקהילה הגדולה ביותר של יזמי הייטק באזור הצפון.

    בזמנו הפנוי הוא נהנה ליצור ולהופיע עם להקת הרוק בטא, שמעלה מופע ייחודי של שירים מקוריים וקטעי סטנד-אפ על תרבות ההייטק בישראל.

     

    אביחי לוי

    יועץ אסטרטגי ומוביל תחום התקשורת והטלקום בגרטנר ישראל (Gartner)

    לפני התפקיד הנוכחי שימש אביחי כסמנכ"ל שיווק בחברת התוכנה טופ אימאג', כסמנכ"ל שיווק של חברת מוביקסל שייצרה מוצרים בתחום תשתיות האינטרנט הסלולרי וכמנכ"ל טרגטייז, חברה בתחום האלגוריתמיקה של חיפוש סלולרי. הוא הקים את חברת הייעוץ האסטרטגי והשיווקי סטארוויז'ן פרטנרס (שמנוהלת על ידי ליאור צדיקריו) ומשמש כסמנכ"ל שיווק ומוצרים בטי.טי.איי טלקום, שגם נמנה עם מקימיה.

    לאביחי תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני בניהול מערכות מידע. כיום הוא לומד לתואר שלישי בפרשנות ותרבות.

    הוא מלחין מוזיקה אינסטרומנטלית ומוזיקה לסרטים וכמובן קלידן ומלחין בלהקת בטא, שהקים עם דרור גיל.

     

  • שמואל פרנקל

    בעלים ומנכ"ל אפסילון בית השקעות

    שמואל נמנה עם מקימיה ושותף (31.25%) עם דסק"ש מקבוצת אי.די.בי (68.75%).

    קבוצת אפסילון, מבתי ההשקעות המובילים בארץ, כוללת ארבע חברות ועוסקת בתחומי פעילות שונים בשוק ההון, ובהם ניהול תיקי השקעות, ניהול קרנות נאמנות, ייעוץ, גיוס וחיתום בהנפקות, ייעוץ במיזוגים ורכישות.

    כיום שמואל חבר בנשיאות איגוד לשכות המסחר, חבר הנהלת איגוד בתי ההשקעות ויו"ר מינהלת ליגת ווינר סל. בעבר כיהן כיו"ר היכלי הספורט – חברה עירונית תל אביב-יפו,  כמשנה למנכ"ל עלית תעשיות מזון, כמשנה למנכ"ל מפעלי הבירה בישראל, כשליח ההסתדרות הציונית בקנדה, כמנכ"ל יד בן-גוריון, כחבר דירקטוריון בבזק, כיו"ר ועדת הכספים ברשות הדואר, כחבר דירקטוריון בשירותי בריאות כללית וכיו"ר ועדת השיווק שלה.

    תחביבים ותחומי התעניינות: טניס, תיאטרון וקולנוע, מוזיקה משנות השישים.

  • דוד ברקוביץ'

    בעלים ומנכ"ל חברת המיתוג !Oi

    מה עושה ילד שלא מסתדר עם מסגרות? מקשקש על הקירות. זה מה שקורה כשאתה חי בקריית ים, אבל המוח שלך נמצא ביקום מקביל ללא גבולות.

    בית הספר קצת פחות התאים לי, ובכיתה י' נפלטתי מהמערכת. בשלב הזה פיתחתי קריירה כמקלף תפוחי אדמה במוסד המפואר מיסטר צ’יפס בלב המפרץ, ובמקביל התאהבתי. התאהבתי בעולם של איור חתרני, התאהבתי בגרוב של גיטרת הבס, והכי חשוב - התאהבתי בליאת.

    ניגנתי בכמה הרכבים ולמדתי נגינה אצל יוסי פיין. לאחר תקופה מסוימת השלמתי בגרויות והתקבלתי לאקדמיה.

    לאחר ארבע שנות לימוד עברתי לתל אביב ועבדתי במשרדי הפרסום הגדולים אדלר ויהושע. אבל התוכנית של תומי ושלי (מימי הלימודים) לפתוח מקום משלנו וליצור ללא פשרות תמיד הדהדה בראש. בסוף פשוט קמנו ועשינו את זה. הקמנו את סטודיו אוי.

    בסוף, לאחר תשע שנות פעילות, יצרנו חברת מיתוג מובילה וייחודית. היום אני מבין שגם לעיצוב ומיתוג יש קצב, צליל וסיפור לספר, וזה מורגש בכל יצירה שלנו עבור חברות כמו שטראוס, קשת ורבות אחרות.

  • מיקה יוסטינג

    מעצבת קהילות יזמות

    מיקה יוסטינג היא זמרת יוצרת, לומדת בתכנית של ניו סקול לג׳אז בתל אביב.

    לצד היצירה והלימודים מיקה מנהלת משימות מיוחדות בסטארט-אפים וחברות שונות בתעשייה.  את דרכה החלה מיקה כמנהלת הג'נקשיין הראשונה בה עזרה להקים קהילת יזמים ותכנית לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים.

    מיקה ניהלה פרויקטים שונים בעולם היזמות הישראלי ביניהם בניית תכניות חדשנות ואקסלרציה, חיבור בין יזמים בתחילת דרכם, משלחות משקיעים לישראל וחיזוק קהילת היזמות.

    מיקה מופיעה ומקליטה, אוהבת מאוד את תעשיית היזמות הישראלית ורואה קשר ישיר בין יוצרים בטכנולוגיה ליוצרים באשר הם.

  • רוני וולף

    בעלים ומנכ"ל וולף תקשורת

    הבעלים של חברת וולף תקשורת, העוסקת ביחסי ציבור, שמחזיקה בסטארט-אפ Talk Ahead, הפועל באתרי חדשות ברשת. וולף תקשורת היא הנציגה המסחרית בישראל של Hktdc, חברת הסחר הבינלאומי של הונג קונג.

    רוני, בן למוזיקאי, התחיל לנגן בגיל צעיר על תופים, ובהמשך למד לנגן על כלים נוספים, ובהם גיטרה בס. במהלך השנים הוציא שני אלבומים של חומרים מקוריים עם הרכבים שונים. בשנים האחרונות מופיע כמתופף עם הרכב ג'אז בשם פורס מינור ועם הרכב בשם Merike, שמסיים השבוע הקלטות של דיסק אקוסטי עם חומרים מקוריים.

  • יונתן לבנדר

    שותף ואחראי שיווק ופיתוח עסקי KPMG סומך חייקין רו"ח

    שותף ב-KPMG סומך חייקין, אחת מארבע הפירמות הגדולות בעולם לראיית החשבון וייעוץ עסקי, ואחראי לשיווק ופיתוח עסקי בה.

    יונתן התחיל לנגן בתופים בגיל 8 וזכה ללמוד אצל אחד הגדולים, ארה'לה קמינצקי. במשך השנים ניגן בלהקה של חברים באירועים שונים, במיוחד בפני מוסדות חינוך, זאת במטרה להכניס נוער נוסף לתחום המוזיקה. כמו כן הוא מנגן במסגרת בלהקה המשפחתית שמופיעה בכל אירוע.

  • יורם לוי

    שותף במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי

    שותף במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי.

    במשך ארבע שנים שימש יורם כמשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי ולפני כן 13 שנה כמנהל קריאייטיב וקופירייטר בשלמור אבנון עמיחי.

    יורם זכה בחמישה אריות זהב בפסטיבל קאן לפרסומות ובגרנד פרי בפסטיבל ניו יורק; ב-2011 שימש כשופט בפסטיבל קאן.

    חבר בוועד המנהל של קווים ומחשבות, העמותה להפרעות קשב בישראל, ושל עמותת צו פיוס.

    הגיש תוכנית לילה ברדיו תל אביב בנושא פרסום ושיווק עם דפנה שפיגלמן.

  • שמוליק שנהב

    בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום Woman Media

    בן 46, נשוי ואב לשלושה ילדים בני 9, 13 ו-16 ומתגורר ברמת השרון.

    הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ובוגר MCSE של מיקרוסופט מינהל רשתות מחשבים. כיום לומד לתואר במשפטים.

    שמוליק מנגן מגיל 16. הוא גדל על רוק שמרני - הביטלס, פינק פלויד, סיימון וגרפו ונקל - וכמובן על רוק ישראלי של אמנים כמו אהוד בנאי, מתי כספי ושלום חנוך.

    בתקופת הלימודים שלו היה חבר בלהקת קאברים מצליחה מאוד בשם אינדיגו, ובשנת 1997, בזמן הקמת הרדיו האזורי, פתח אולפן הפקות על שם הלהקה וכתב מאות ג'ינגלים, ובהם "המחיר נמוך מדי" של מחסני חשמל וכן ג'ינגלים לאמריקן לייזר, מכללת טומשין, אורנג', המכללה למינהל ועוד רבים וטובים. בתקופה הזאת עבד עם מיטב הקריינים והזמרים בתחום.

    לאחר כמה שנים מינף את יכולותיו ופתח משרד פרסום עם מידן שנהב. ב-2006 הקים את WOMEN MEDIA, משרד פרסום ושיווק שמתמחה בקהל נשים. למשרד זיכיון של 500 נקודות פרסום בסטודיות, חדרי כושר, מספרות ומכוני קוסמטיקה, ובשטח הפרסום הנ"ל מועלים קמפיינים של מיטב החברות המוכרות במשק. נוסף על כך, מדובר במשרד פרסום ומיתוג לכל דבר עם התמחות בנשים.

האירוע

הלהקה

  • אבנר חודורוב

    מוזיקאי

    אבנר חודורוב הוא יוצר, מוזיקאי, מלחין ונגן ישראלי. חבר בלהקת משינה הנחשבת לאחת מלהקות הרוק החשובות והמצליחות בישראל.

    חודורוב התגלה בלהקה צבאית, ומאז זכתה הקריירה המוזיקאלית שלו להכרה בתחומים רבים במוזיקה הישראלית.

    לצד היותו חבר בלהקת משינה, עבד חודורוב לאורך השנים עם יהודה פוליקר, לאה שבת, יהודית רביץ ויוצרים צעירים רבים כמעבד, כמפיק מוזיקלי וכנגן.

    חודורוב הפיק מוזיקלית את "אקס פקטור". כמו כן הפיק את “פעמוני היובל” - המופע לציון 50 שנה למדינה - וגם ניהל מוזיקלית תוכניות טלוויזיה שונות.

    בשנים האחרונות יוצר אבנר מוזיקה באפריקה עם מוזיקאים מכל העולם.

    בימים אלה הוא יוצא לסדרת מפגשים מרתקים בכל רחבי הארץ ומשתף את הקהל הרחב בקשר שלו עם עולם המוזיקה, על איך זה להיות 30 שנה משינה, על היצירה באפריקה, ונותן הצצה לבית המוזיקלי שבו גדל.

     

  • משה מרי

    מנכ"ל Nespresso

    44, מנכ"ל נספרסו ישראל, הקים לפני כשמונה שנים את הפעילות של החברה העולמית בישראל, שהובילה מאז ועד היום לשינוי משמעותי בתרבות צריכת הקפה. התפיסה העיקרית שאותה מקדם משה מרי מיום היווסדה של נספרסו ישראל היא מתן שירות ייחודי ופורץ דרך, המספק ערך ללקוח בכל אחת מנקודות הממשק שלו עם הארגון.

    בעברו שימש משה מנכ"ל חברת British American Tobacco.

    משה מתגורר בהוד השרון עם אשתו טלי ושני ילדיו עמית ונועה.

    הוא מנגן על סקסופון כבר מגיל 10, ולאחרונה הגשים חלום ישן והתחיל ללמוד נגינה גם על תופים.

     

  • הראל טייב

    מנכ"ל AVG

    מנכ״ל AVG Israel שמתפקד כמרכז מצוינות בתחום המובייל והחיפוש, הובלת האסטרטגיה המוצרית והעסקית של החברה, רכישות ומיזוגים ועוד.

    לפני עבודתו ב-AVG הראל הוביל וניהל את (Como (Conduit Mobile  - פלטפורמה ליצירת אפליקציות מובייל. עוד קודם לכן ייסד ומנכ״ל את Collcs LTD  - סטארט־אפ יצירתי בתחום האוספים לניהול ומכירה של פריטי אספנות בחוויה יוצאת דופן. לפני Collcs ניהל הראל צוותים שונים בחברת Gteko שנרכשה על ידי מיקרוסופט.

     

  • הדר גולדמן

    נדל"ן וטכנולוגיה

    פרסמואי לשעבר בזרמון גולדמן ומוזיקאי מחונן. היה ילד פלא שנולד עם כינור ביד, ניגן בלהקת הרוק האלטרנטיבי היחידה לטיפול נמרץ ובלהקת סיאם. כיום הוא יזם חברתי ואיש נדל"ן.

    זרמון גולדמן נחשב לאחד מעשרת המשרדים הגדולים בישראל ואחרי יותר מ-12 שנים משותפות, בפברואר 2012, המשרד התפרק והדר הלך לכיוונים של יזמות חברתית ונדל"ן.

    גולדמן מחזיק בבעלות פרטית ב-700 דירות בשיקגו וב-380 דירות בטקסס, והוא גם הבעלים של בניין הבנק הפדרלי הראשון בארה"ב שעתיד להיות מוסב בקרוב לבניין מגורים. בישראל הוא מחזיק בבניין אבושדיד שבו 16 דירות.

    בימים אלה גולדמן משיק את חברת C2  - מיזם נדל"ני טכנולוגי, שמטרתו יצירת קהילת שוכרים שתחזק את כוחם של הדיירים מול נותני השירות השונים ותצמצם את תופעת נטישת השוכרים. המיזם נועד לתקן עיוות חברתי ולהעביר את הכוח מבעלי הדירות לשוכרים.

    לצורך המיזם חבר הדר לבכירים במשק הישראלי ובהם שוקי אורן, החשב הכללי היוצא; דני נווה; קובי חקק, בעלי רשת רולדין; וצביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל.

     

  • יובל מטלון

    מנכ"ל ebay

    46, משמש מנכ"ל ebay ישראל זה כחמש שנים. יובל מוביל את הסניף הישראלי המעסיק כ-260 עובדים, והפך אותו למרכז פיתוח מוביל בארץ ובתוך ebay העולמית, זאת תוך מתן דגש על חדשנות ויצירתיות.

    בתקופת ניהולו של יובל קיבל האתר תנופה וצבר תודעה תקשורתית שהביאה את ebay למודעות הציבור הישראלי, והעצימה את המותג מחד ומעמד האתר הישראלי מאידך. יובל מאמין שהמפתח להצלחה טמון במקצועיות, גישה נכונה וחיובית של "הכל אפשרי" תוך כדי שילוב של חדשנות מתמדת. ליובל ניסיון בינלאומי רב, הוא החזיק בתפקידים מגוונים בחברת ריטליקס טרם הצטרפותו ל-ebay.

    בעל תואר מהנדס מערכות מידע מהטכניון.

     

  • רמי פייג

    מייסד ומנכ"ל יוניספקטרל

    מייסד ומנכ"ל יוניספקטרל, סטארט־אפ צעיר המפתח יכולות חישה מתקדמות לטלפונים סלולריים.

    קודם לכן שימש כיזם הבית (EIR) בקרן הון הסיכון הירושלמית JVP. לפני כן שרת כאלוף משנה בצה"ל וניהל את הגוף הטכנולוגי של יחידת מודיעין עילית בצה"ל, העוסקת בתחומי תקשורת וסייבר.

    רמי הוביל את יחידתו לזכייה במספר פרסי בטחון ישראל הניתנים עבור תרומה ייחודית לבטחון המדינה.

     

  • אורי ביילין

    מנכ"ל הביילינים

    חברת "הביילינים", בבעלות משותפת של אורי ביילין ואחיו גיל, החלה דרכה במסגרת משרד הפרסום מקאן אריקסון (אורי שימש חבר הנהלה בתחום החדשנות), ומאז שנת 2007 פועלת באופן עצמאי. לשניים, הנחשבים לכוח עולה בתעשיית הפרסום בישראל, ניסיון מצטבר של יותר מ-20 שנה בתחומי המדיה, הדיגיטל, האסטרטגיה, הקריאייטיב והפלנינג. אורי אחראי על תחומי האסטרטגיה, הקריאייטיב וההפקה וגיל על ניהול הלקוחות והמדיה. הביילינים עוסקים גם בפיתוח פורמטים חדשניים.

    אורי מרצה ומעביר סדנת "פורמטים חדשניים בפרסום" במרכז הבינתחומי הרצליה.

    בשנים האחרונות אורי משמש דרך קבע כשופט הן בתחרות האפ״י והן בתחרות הפרסום הישראלית "קקטוס הזהב".

    במקביל לעיסוקיו אלו של אורי, הוא מוזיקאי שזכה בעבר בפרס אקו״ם על הלחנה וכתיבה.

     

  • יוני בלוך

    מוזיקה וטכנולוגיה

    יוני בלוך הוא מוזיקאי ישראלי, אחד המייסדים והמנכ"ל של 'אינטרלוד', חברת טכנולוגיה העוסקת ביצירה, בעיצוב, בפיתוח ובשיווק של סרטוני וידאו אינטראקטיביים.

    כמוזיקאי וכמבצע רוק מצליח, אשר הוציא לאור שלושה אלבומים שהגיעו לראש טבלת המכירות בישראל, יוני הפיק והקליט שירים עבור אומנים מובילים בישראל. הוא גם הלחין מוזיקה לסדרות טלוויזיה, לסרטים ולהצגות תיאטרון ושימש כשופט בגרסה הישראלית לתכנית "אמריקן איידול".

    יוני בלוך ולהקתו ייסדו את 'אינטרלוד' מתוך רצון ליצור וידאו ייחודי אותו יוכלו המעריצים לשמוע שוב ושוב. כאשר גילו יוני וחבריו, כי לא קיימת טכנולוגיה המאפשרת השמעה אינטראקטיבית מקוונת רציפה, הם פיתחו את טכנולוגית הווידאו האינטראקטיבית בעצמם.

    באמצעות 'אינטרלוד' מסייע יוני לאומנים מובילים ליצור סרטוני וידאו אינטראקטיביים, כמו זה עבור שירו של בוב דילן "כמו אבן מתגלגלת" ("Like a Rolling Stone"), שזכה לתהילת עולם. יוני משתף פעולה עם אמנים מפורסמים כגון, קולדפליי, ויז קאליפה, לד זפלין, סי-לו גרין ואלו בלאק, כמו גם עם חברות כגון, אינטל, פפסי, קוקה-קולה, סובארו, MAC, NBC, פוקס, ESPN, Sony Music Entertainment ו-Disney Music Group.

    'אינטרלוד', הנתמכת ע"י סקויה קפיטל, אינטל קפיטל, NEA, מרקר, MGM, סמסונג וקרן Innovation Endeavors של אריק שמידט, השיקה לאחרונה את Treehouse, פלטפורמה בשירות עצמי המאפשרת לכל, אמנים ופרסומאים ידועים כאחד, לעצב ולפרסם את סרטוני הווידאו האינטראקטיביים שלהם.

     

© כל הזכויות שמורות לכלכליסט