חברת המחקר גרטנר מעריכה שעד שנת 2020 יחוברו לאינטרנט 23 מיליארד התקנים, דוגמת תריסים חכמים, מערכות מיזוג וגם – מקררים.
האינטרנט ניחן בפוטנציאל לשנות את החברה והכלכלה שלנו, ואת האופן בו אנו חיים.
כבר לפני ארבע שנים הכריזו ב"סמסונג" כי משימתנו להפוך את כל המכשירים שלנו למותאמי אינטרנט עד שנת 2020.
לא מפתיע אם כך כי בדרך לשם, עוברים המכשירים השונים שדרוגים משמעותיים. כך למשל, עולם המקררים מקבל תפנית משלו, עם טכנולוגיות חדישות שמשפרות את חיי המשתמשים, לצד מראה אסטרטגי מתוחכם.
למעשה, את המקררים של פעם מחליפים מוצרים המאפשרים החלפה בין תא המקרר למקפיא, נפח גדול ללא שינוי בגודל, מדפי זכוכית שלא צוברים אדים, צבע נירוסטה עם טכנולוגיה שמונעת שריטות וחלקיקי מתכת שמונעים ריחות. בעתיד הלא רחוק נראה מקרר שמחובר לאפליקציה שמזמינה לבד מוצרים מהסופר ומאפשרת לראות בזמן אמת כמה חלב נשאר לנו.
קובי בש, מנהל חטיבת מוצרי צריכה בסמסונג ישראל, מציין כי "הטכנולוגיה באה לידי ביטוי בכל פרט במוצרים השונים. מבחינתנו הלקוח במרכז, והמוצרים עוברים התאמה לקצב החיים שלנו, ולסטנדרטים שלהם. עברנו דרך ארוכה מהימים בהם המקרר היה מכשיר לא יעיל עם יכולת קירור מוגבלת. הוא התייעל, מודולרי, מציע בידוד טוב יותר, הרבה יותר מקום ועיצוב ללא פשרות".
רוצים לקרוא עוד? מוזמנים לפתוח את הדלתות >>>