חסכתם 20,000 שקלים? ברוכים הבאים לשוק ההון

פסגות PRO מאפשר ניהול השקעות מותאם אישית החל מ-20,000 שקלים בלבד. אז איך עובד האלגוריתם החכם שיבנה תיק מותאם אישית בדיוק בשבילכם, ומי ינהל עבורכם את הכסף?

בשיתוף:
הדמיית המערכת הדמיית המערכת

בית ההשקעות פסגות מאפשר לכם ליהנות מפתיחת תיק השקעות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית חכמה – פסגות PRO – החל מ-20 אלף שקלים. הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשרת לכם הליך הצטרפות פשוט וקל, שמנגיש את שירות ניהול תיק ההשקעות לציבור הרחב.

פסגות PRO עשוי להוות אלטרנטיבה וכרטיס כניסה לשוק ההון גם למשקיעים בעלי הון נמוך יחסית, בטח כיום, כאשר הריבית במשק נמוכה והכספים שנמצאים בפיקדונות ובעו"ש נשחקים. פסגות PRO מאפשר לכם להפוך מחוסכים שמתקשים להשיג ריבית על כספם, למשקיעים חכמים בשוק ההון, שנהנים מתיק השקעות דיגיטלי המנוהל בידי מנהלי ההשקעות המנוסים של פסגות.

פסגות PRO מאפשר ליהנות מניהול תיקי השקעות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ייחודית שמטרתה לאפשר ללקוח הליך הצטרפות קצר ופשוט.

תהליך ההצטרפות מתחיל במענה דיגיטלי, מכל מכשיר, על שאלון קצר הכולל את מטרת ההשקעה, טווח זמן ההשקעה, המאפיינים האישיים של המשקיע, ועוד. התהליך הדיגיטלי הכרחי להכרת הלקוח והבנת צרכיו. בסיום התהליך, האלגוריתם החכם של פסגות קובע עבור הלקוח את רמת הסיכון המתאימה לו ביותר. ניהול תיק השקעות דיגיטלי מאפשר לחסוך בעלויות. התיק מנוהל ללא עמלה לבנקים בדמי ניהול אטרקטיביים.
בואו להבין איך זה עובד ב-90 שניות:
כאשר הלקוח מסיים את הליך ההרשמה הפשוט לפסגות PRO, תיק ההשקעות עובר לטיפול לנציג שירות המומחה לפסגות PRO, שמסייע להשלים את התהליך. מרגע זה ואילך, מנהלי ההשקעות המנוסים של פסגות ינהלו את התיק בהתאם לתמהיל שנקבע – ממש כמו תיק השקעות רגיל. חשוב לציין, שתיק ההשקעות מורכב מקרנות הנאמנות שבניהולה של פסגות1, על פי מדיניות ההשקעה הספציפית שנבחרה. ניהול התיק באמצעות קרנות נאמנות מאפשר פיזור השקעות למגוון רחב של ניירות ערך בארץ ובעולם וחיסכון בעלויות.

שלב 1
לקוח חסך 20 אלף שקלים ומעוניין להשקיע את הכסף בשוק ההון
שלב 2
הלקוח מתחיל בתהליך הרשמה בפלטפורמה הייחודית של פסגות PRO, הכולל מענה על סדרת שאלות הנוגעות לטווח ההשקעה, מטרת ההשקעה ועוד
שלב 3
לאחר השלמת התהליך האלגוריתם החכם של פסגות PRO משקלל את התשובות, מבצע אופטימיזציה ומציג תיק השקעות מותאם אישית
שלב 4
לאחר שיחה והשלמת התהליך ינוהל תיק ההשקעות על ידי מנהלי ההשקעות המנוסים של פסגות ניירות ערך
שלב 5
מנהלי ההשקעות עוקבים באדיקות אחר שוקי ההון בארץ ובעולם, עורכים ניתוחי שוק מעמיקים ומבצעים שינויים בתיק בהתאם להתרחשות ולשינויים בצרכי הלקוח
מנהלי ההשקעות עוקבים באדיקות אחר שוקי ההון בארץ ובעולם, ומקבלים החלטות בהתאם לניתוחי שוק מעמיקים, תוך עבודה לצד גופי המחקר המובילים בעולם. כלומר, פסגות PRO מאפשר ליהנות מיתרונות השילוב של טכנולוגיה ושוק ההון, לצד ניהול השקעות מקצועי.
לפסגות PRO יתרונות נוספים, למשל, ניהול תיק השקעות עבור כל מטרה. כמו כן, הכסף בתיק ההשקעות ניתן למשיכה בכל עת2 – אם המשקיעים מחליטים למשוך חלק מהכסף או את כולו, ניתן לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט, והכסף יעבור לחשבון הבנק בתוך 5 ימי עסקים.
בניהול תיק השקעות דיגיטלי ניתן ליהנות מיתרונות השילוב של טכנולוגיה ושוק ההון, לצד ניהול השקעות מקצועי.
השירות ניתן על ידי פסגות ניירות ערך בע"מ באמצעות פלטפורמה דיגיטלית להצטרפות לשירות ניהול תיקים. רמת הסיכון, מדיניות ההשקעות ואפיון הצרכים ייקבעו באמצעים דיגיטליים. ניהול ההשקעות יבוצע על ידי מנהלי השקעות בעלי רישיון כדין. 1. מנהל הקרן הינו פסגות קרנות נאמנות בע"מ. 2. המשיכה מתבצעת עד חמישה ימי עסקים. סכום המשיכה יועבר לחשבון הבנק ממנו הופקדו הכספים פסגות עוסק בשיווק השקעות ובשיווק פנסיוני (ולא בייעוץ) ולו זיקה לנכסים המנוהלים על ידו. אין באמור לעיל ייעוץ/שיווק השקעות או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים של כל אדם ו/או הצעה לרכישת ני"ע. אין לראות באמור לעיל התחייבות החברה להשגת תשואה כלשהי. פתיחת החשבון אפשרית מגיל 18 ומעלה, לבעלי חשבון בנק ישראלי פעיל ותושבי ישראל בלבד. אישור הבקשה ופתיחת החשבון כפופים לשיקול דעתה הבלעדי של פסגות ניירות ערך בע"מ להוראות ההסכם ולהוראות הדין. החשבון יוגבל לסך נכסים של עד 1 מיליון ₪. בחשבון שסך הנכסים יעלה על הסכום הזה, יידרשו השותפים בו לעבור זיהוי אישי ע"י נציגי פסגות ניירות ערך בהתאם להוראות הדין, ולחתום בין היתר על הצהרת נהנים בחתימת מקור. הצטרפות לקבלת שירות ניהול תיקי השקעות דיגיטלי הינה בהתאם להוראות הדין, ומטרתה, בין היתר, להקל לטובת הלקוחות על קיום פעילות לניהול תיק השקעות תוך שימוש באמצעיים טכנולוגיים ושמירה על טובת הלקוחות. מערכת ניהול ההשקעות הדיגיטליים מחליפה את המפגש הפיזי של הלקוח עם פסגות כמנהל השקעות ובנוסף משמשת כלי לקבלת החלטות השקעה. קביעת מדיניות ההשקעה ורמת סיכון ללקוח – עיבוד נתונים שמתקבלים מהלקוח וקביעת מדיניות ההשקעה ורמות הסיכון המתאימות עבורו באופן אישי.