כשהטכנולוגיה פוגשת את ניהול ההשקעות

הכירו את המערכת החדשנית המשתמשת באלגוריתם חכם כדי לבנות תיק השקעות אופטימלי המתאים בדיוק לצרכים שלכם.

בשיתוף:
למידע נוסף
הדמיית המערכת הדמיית המערכת
תחום ההשקעות עבר מהפך משמעותי בשנים האחרונות. זה לא סוד שהיום אנחנו יכולים לעשות כמעט הכל מבלי לצאת מהבית (או לחילופין מכל מקום שאנו נמצאים בו), ובתקופה האחרונה גם תחום ניהול ההשקעות מאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות באופן פשוט ויעיל. אחד התחומים שהופך מפותח במיוחד בהקשר הזה, הוא עולם השקעות חדשני המאפשר בניית תיקי השקעות מותאמים אישית בהתבסס על מודלים חכמים ויעילים ומבטל את הצורך בפגישה פיזית בבית ההשקעות.
פסגות PRO מאפשר ליהנות מניהול תיקי השקעות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ייחודית שמטרתה לאפשר ללקוח הליך הצטרפות קצר ופשוט.
כעת, חברת פסגות ניירות הערך מבית ההשקעות פסגות מציגה פלטפורמה חדשנית לפתיחת תיקים דיגיטלי - פסגות PRO - פלטפורמה ראשונה מסוגה בישראל שמאפשרת לפתוח תיק השקעות מכל מקום ובכל זמן. אם עד כה, כדי לפתוח תיק השקעות התבקש הלקוח לקבוע פגישה, להגיע למשרד החברה ולעבור תשאול מקיף - מהיום כבר אין צורך.
פסגות PRO מאפשר ליהנות מפתיחת תיקי השקעות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ייחודית שפותחה בפסגות ומטרתה לאפשר ללקוח הליך הצטרפות קצר ופשוט. בנוסף, כדי לפתוח תיק השקעות דיגיטלי אין צורך בסכום גבוה מאוד - וניתן לנהל תיק עבור כל חיסכון, החל מ-50 אלף שקלים. ניהול תיקים דיגיטלי מתבצע בחשבון חבר הבורסה של פסגות ניירות ערך על שם הלקוח. מדיניות ההשקעה בתיק מותאמת אישית וזאת בהתאם לצרכי הלקוח ולאפיון האישי שמתקבל בתהליך דיגיטלי מלא.

המערכת הדיגיטלית החכמה מציגה סדרת שאלות - ובסיום התהליך מגבשת תיק השקעות המותאם אישית למשקיע.


איך זה עובד?

על מנת להכיר טוב יותר את המערכת החדישה, קיבלנו הצצה אל מאחורי הקלעים של המערכת ושל התהליך. בתחילת התהליך המערכת תציג הפני המשקיע שאלון היכרות מקיף. סעיפי השאלון נוגעים לנושאים כמו מטרת ההשקעה, טווח זמן ההשקעה, המאפיינים האישיים של המשקיע, צרכיו ועוד.

לאחר המענה לשאלון, האלגוריתם החכם שעליו מבוססת המערכת משקלל את התשובות ומבצע אופטימיזציה של תיק ההשקעות. תיק ההשקעות הדיגיטלי מורכב מקרנות הנאמנות שבניהולה של פסגות1, על פי מדיניות ההשקעה הספציפית שנבחרה. ניהול התיק באמצעות קרנות נאמנות מאפשר פיזור רחב למגוון רחב של ניירות ערך בארץ ובעולם, וכן חיסכון בעלויות השקעה כתוצאה מתנועות נדרשות בתיק.
שלב 1
לקוח חסך 50 אלף שקלים ומעוניין להשקיע את הכסף בשוק ההון
שלב 2
הלקוח מתחיל בתהליך הרשמה בפלטפורמה הייחודית של פסגות PRO, הכולל מענה על סדרת שאלות הנוגעות לטווח ההשקעה, מטרת ההשקעה ועוד
שלב 3
לאחר השלמת התהליך האלגוריתם החכם של פסגות PRO משקלל את התשובות, מבצע אופטימיזציה ומציג תיק השקעות מותאם אישית
שלב 4
לאחר שיחה והשלמת התהליך ינוהל תיק ההשקעות על ידי מנהלי ההשקעות המנוסים של פסגות ניירות ערך
שלב 5
מנהלי ההשקעות עוקבים באדיקות אחר שוקי ההון בארץ ובעולם, עורכים ניתוחי שוק מעמיקים ומבצעים שינויים בתיק בהתאם להתרחשות ולשינויים בצרכי הלקוח

החל מ-50 אלף שקל

מעבר לקלות ולנגישות של פתיחת תיק השקעות דיגיטלי, יש לו יתרונות נוספים - כמו למשל הגמישות בהיקף הכספי של התיק. ניתן לפתוח תיק השקעות החל מסכום של 50 אלף שקלים - כך שהוא מתאים גם למי שאין לו הון פנוי של מאות אלפי שקלים כפי שנדרש בדרך כלל בפתיחת תיק מנוהל, ולחוסכים צעירים, המבקשים ליהנות מניהול השקעות אחראי ומקצועי גם בסכומים נמוכים יחסית.
50,000
חשוב לציין כי הכסף בתיק ההשקעות הדיגיטלי ניתן למשיכה בכל עת2 אם המשקיעים מחליטים למשוך חלק מהכסף או את כולו, ניתן לעשות זאת באמצעות האתר - והכסף יועבר לחשבון הבנק בתוך 3 ימי עסקים.
חשוב להדגיש שלמרות שהממשק כולו הוא דיגיטלי, ניהול ההשקעות השוטף מתבצע בידי מנהלי ההשקעות המקצועיים של פסגות ניירות ערך, ממש כמו בתיק השקעות רגיל. מנהלי ההשקעות עוקבים באדיקות אחר שוקי ההון בארץ ובעולם, ומקבלים החלטות על פי ניתוחי שוק מעמיקים, תוך עבודה לצד גופי המחקר המובילים בעולם. כמובן שמדיניות ההשקעה נקבעת בכל תיק באופן אישי ובהתאם לאפיון הצרכים האישי של כל לקוח.
בניהול תיק השקעות דיגיטלי ניתן ליהנות מיתרונות השילוב של טכנולוגיה ושוק ההון, לצד ניהול השקעות מקצועי.
לפרטים והצטרפות
השירות ניתן על ידי פסגות ניירות ערך בע"מ באמצעות פלטפורמה דיגיטלית להצטרפות לשירות ניהול תיקים. רמת הסיכון, מדיניות ההשקעות ואפיון הצרכים ייקבעו באמצעים דיגיטליים. ניהול ההשקעות יבוצע על ידי מנהלי השקעות בעלי רישיון כדין. 1. מנהל הקרן הינו פסגות קרנות נאמנות בע"מ 2. המשיכה מתבצעת עד שלושה ימי עסקים. סכום המשיכה יועבר לחשבון הבנק ממנו הופקדו הכספים. פסגות עוסק בשיווק השקעות ובשיווק פנסיוני (ולא בייעוץ) ולו זיקה לנכסים המנוהלים על ידו. אין באמור לעיל ייעוץ/שיווק השקעות ו/או פנסיוני ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים של כל אדם ו/או הצעה לרכישת ני"ע. אין לראות באמור לעיל התחייבות החברה להשגת תשואה כלשהי.פתיחת החשבון אפשרית מגיל 18 ומעלה, לבעלי חשבון בנק ישראלי פעיל ותושבי ישראל בלבד. אישור הבקשה ופתיחת החשבון כפופים לשיקול דעתה הבלעדי של פסגות ניירות ערך בע"מ להוראות ההסכם ולהוראות הדין. החשבון יוגבל לסך נכסים של עד 1 מיליון ₪. בחשבון שסך הנכסים יעלה על הסכום הזה, יידרשו השותפים בו לעבור זיהוי אישי ע"י נציגי פסגות ניירות ערך בהתאם להוראות הדין, ולחתום בין היתר על הצהרת נהנים בחתימת מקור. הצטרפות לקבלת שירות ניהול תיקי השקעות דיגיטלי הינה בהתאם להוראות הדין, ומטרתה, בין היתר, להקל לטובת הלקוחות על קיום פעילות לניהול תיק השקעות תוך שימוש באמצעיים טכנולוגיים ושמירה על טובת הלקוחות. מערכת ניהול ההשקעות הדיגיטליים מחליפה את המפגש הפיזי של הלקוח עם פסגות כמנהל השקעות ובנוסף משמשת כלי לקבלת החלטות השקעה. קביעת מדיניות ההשקעה ורמת סיכון ללקוח – עיבוד נתונים שמתקבלים מהלקוח וקביעת מדיניות ההשקעה ורמות הסיכון המתאימות עבורו באופן אישי.